Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, January 16, 2012

14.01.12

Assalamualaikum. Agak tak berape lame berhenti. Now menyambung kembali. Kali ni punye entri pasal ape ? Haha. Date = 14.01.12. Agak cam cantek gak date ni sebenarnye. Butttt.


Ahah. Ade tapi pulak. Date ni tak secantek hari tu tuk aku. Sabtu. Hurm akhirnye. Aku meminta dilepaskan. I mean disinglekan. But why ?? Hurm maybe mase da tentukan and jodoh pown da katekan yang ktorg memang da tak boleh together. Ha. Kan da cam paria da ayat aku. Camne nak cakap eyh ? Ya so many things happened mase aku ngan die. Nak kate sumenye pahit tu macam menipula pulak. Takkan selame 9bulan 5 hari tu aku asik terseksa je kan ? Pembohong amat ni.


Tapi ade la yang bende yang jadi. And cukuplah aku dan dia dan orang yang terapat je yang tau. And maybe makin lame perasaan sayang and cinta tu makin lame makin hilang. Aku pown tak sedar bile mase semua ni jadi. Dan aku pown tak realize bile hati aku kosong tak rase ape. Aku sayang die. Yup memang aku sayang. Tapi ape boleh aku buat ? Still nak pertahankan walaupun ape yang die buat kat aku tu sikit pown aku tak boleh lupekan ? Camtu ? Mungkin boleh kalau aku ni gila. Pulak tu sekarang ni mak bapak aku pulak da involve dalam ini drama. So ? Mane 1 aku nak pilih ? Keluarge atau die ?


Ok semestinyelah aku pilih family aku. Yes memang berat mase aku nak buat keputusan ni. Tapi aku nak ke tak nak ke aku kene jugak. Takkanlah nanti kalau aku kapel bertahun tapi mak bapak aku tak suke. Then aku tak boleh nak kawen ngan die ?? Mase tu lagi agak parah keadaannye. And aku tau die sangat kecewe dengan keputusan yang aku amek ni. But. Family come first. I'm sorry. Aku tak kisah la kalau die nak benci aku sampai mati sekalipun. Aku tau salah aku sebab tak pilih die.


Hurm rasenye tu je nak kongsi for now. Agak messy my day today. Tatau la esok luse ape cite pulak. Pade si die. Kalau die bace lah blog ni. Aku nak minta maaf sangat kat die sebab aku terpakse buat keputusan yang ya melukakan hati dia. And aku tau die tak rela. Tapi die terpaksa menerima. Same goes here. Untuk aku lupakan dia ya memang sangat amek mase. YaAllah kau permudahkanlah segale urusan kami.



xoxo




- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah