Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, January 4, 2012

Alkisah thoibbbb.

Alkisah tertulis entry ni bila boss yang duduk belah kiri aku ni takde. So ape lagi !!! Mulekan aktiviti menggodek and membace blog orang laen. Hehehe.

Oklah, even aku tak rajin nak follow tapi aku rajin gak godek google tu and cari blog yang menarik. Tapi most of the blog yang aku bace mesti blog cintan cintun. Ala blog kongsi ngan bf /gf pown selalu gak aku terjumpe. Bukan nak cakaplah. Seronok jugak bace kesah orang bercintan ni kat blog. Tapi ala !! Aku cam sedih sikit bile segale datok mak nenek detail msg bf/gf korang pown korang wat dek je taip kat situ. Maybe aku pown ade gak penyakit sakai camtu dulu. Tapi bile aku bace kat blog orang aku lak yang rase annoying so mesti orang pown akan rase yang same bile aku tulis camtu jugakkan. So aku kene stop buat bende alah bende alah pelik camtu. hehehe. *azam tahun baru ke??*.


Maybe korang akan kate "lantak doranglah nak tulis msg gf/bf dorg tu kat blog dorg". Mesti punye kan ?? Tapi aku just cakap je nak dengar ke tanak dengar ke bukan masalah aku pown kannnn~. Ha lagi 1 ni. Bukan semua la tapi ade sebahagian penulis blog ni ha. Kau tulis pasal bf/gf kau pastu cam out of no where tibe-tibe ko cam nak cakap dengan nada ugutan and mengingatkan kepada awek/balak kat luar tu jangan nak kacau bf/gf ko. Aku tak kesah kalau ko memang buat entry nak ingatkan pencaras-pencaras kat lua sane tu. Tapi come on lah. Title entry "dating with him/her" tapi tibe-tibe bagi amaran keras camtu. Eyh potong mood betul. Tapi ikut koranglah janji korang happy aku layankan aje ape korang nak merapu meraban. :)


So sekian saje aku mengalkisahkan kesah pembacaan aku kat blog orang-orang laen. *Dabel N ape kau hengat blog ko ni bagus sangat ??* Hahaha ! Kesah plak mak jemah !! :D Ha sebelum aku terlupe. Pade yang nak tulis blog tu. Kalau ye pown mood nak romantik ke romantaik ke cam memanje ke TOLONGLAH memudahkan para pembace ni dengan ejaan-ejaan yang masuk akal. Mane taknye aku selalu jumpe blog yang ejaan tah ape-ape. Berkerut-kerut dahi aku nak bace entry koranglah tahu. Hahaha. So good luck bloggersss !!





xoxo






- Cik Dabel N-

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah