Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, February 2, 2012

01.02.2012.

Tarikh yang agak bermakna bagi aku. Alhamdulillah. Selepas berberapa krisis melanda aku dengan jejaka SS tu. Ktorg akhirnye. Memutuskan tuk ke next stage. Instead of a friend or maybe a good friend. Bahahaha. Gumbire ! Baru putus cinta tapi senang je dapat gantikan ? Wah! Kau hengat kau diva ke Cik Dabel N oooi. Bawak-bawak ngucap. Hahaha. Maybe jodoh kannn. Who knows right ? Amin.


Pergh. Semalam memang aku da segan silu tahap cipanzi. Memang taklah aku nak tenung muke die mase tu. Segan amat nieyh ! *gedik habes*. Tapi tulah die. He did propose me to be with him insyaAllah forever. Walaweh. Actually masih awal lagi ktorg ni. Since masing2 dalam proses kenal hati budi masing-masing. But yes ktorg take risk tuk kenal each other dalam tempoh ni. Dan location yang menjadi saksi kejadian ?? SECRET RECIPE SUNWAY PYRAMID. Bahahaha. Secret sangat. And he did buy me a new ring nak replace dengan yang lame. N ingatkan yang lame tu die nak bgla aku balik. Alamatnye beranganlah. Sebab die da kebas. Deyyy ! hahaha.


Tapi alhamdulillah syukur. Minta-minta semua dipermudahkan. Amin.





xoxo





- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah