Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, February 16, 2012

Alhamdulillah.

Alhamdulillah semakin hari semakin gembira. Ye semestinya aku gembire dengan adenye SS kat sisi aku. Semestinye die tau macam mane nak buat aku sengih bile aku stress. Die sentiase ade tuk aku story telling ape je yang aku rase. Bebas bersuare. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar bagi ktorg. Walaupun ade masalah yang aku rase masih belum selesai. Tapi ktorg still boleh handle. InsyaAllah semuanya akan ok.


Alhamdulillah kazen aku yang terapat dengan aku da jumpe die. And yess ! Cop APPROVE sudah dapat !! Yaiy !! Bakal tunang die siap nak wakilkan aku cakap dekat mama lagi. Ewah ! Over tau ! Suke over tau. Hahaha. Tapi alhamdulillah. Bersyukur sangat-sangat. Minta-mintalah it will last forever. Macam ape die penah cakap yang die tak nak aku menangis. Hopefully die buat ape yang die cakap. Hehehe. *gedik sangat*


Syukur - syukur - syukur sangat-sangat. Tak tahu nak cakap macam mane lagi. Just i am so damn happy to be together with him. Thanks Allah for this great gift ! :)




xoxo




- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah