Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, February 29, 2012

cinta itu buta.

Ya bak kate orang cinta itu buta. Dan aku tatau la aku penah alami ke tak. I guess penah. But seems like kali ni jadi dekat one of my besfren. Rase nak marah pown ade. Bukan sebab ape. Sebab da tatau nak cakap ape. Kalau kate tanak tengok die bahagie. Memang gile la. Besfren kowt. Ade ke besfren tanak tengok besfren die happy ? Takkan ade. Tapi....


Haish. Tatau la aku nak cakap camne. Nak telan mati mak nak luah mati bapak. Lepas macam-macam si kekasih hati buat dekat die. Still nak jugak. Still sayang jugak. Still tunggu jugak. Even da kene kasut sekali pun ? Even da kene debik pun ? Ha macam tula. Betape cinta itu buta. Aku yang sebagai kawan ni. MasyaAllah. Frust die tak terkate. Tapi nak kate ape pown tak boleh sebab keputusan da dibuat. Die tetap nak dengan si kekasih hati tu.


Ape yang aku boleh buat just aku doakan yang terbaik tuk die. Tapi untuk aku restu hubungan dorg ? Maybe not now. Sebab aku tau ape yang jadi. Aku tau betape sakitnye kalau aku yang kene macam tu. Tapi again. Cinta itu buta. Buatkan besfren aku tu bute dengan ape yang si kekasih hati ni pernah buat kat die.



p/s : You know her very well isn't it ?? ME ? I DONT KNOW HER. So all the best for you. Take care bestie.



xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah