Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, February 27, 2012

Nagalilit !!

Entri kali ni pasal my BBM group with my besties yang namenye NAGALILIT. Dan dengan dorang ni lah aku banyak habiskan bateri blackberry tercinta aku tu. Dorang nilah peneman aku time aku sedih. Time aku happy apetah lagi. Dorang always ade bile aku perlukan dorang. Means dat aku tak perlulah nak rampas besfren orang lain sebab aku sendiri pown ade besfren aku sendiri. Dan inilah mereka. Nagalilit dianggotai oleh 3 orang which is Aku, Nor Akmal Amin (Mal) & Noryadzrein Johari (Rein).

Dan selepas quite long tak jumpe Mal since die dekat Aloq Staq nu ha. Kemain jauh. Akhirnye Sabtu bersamaan 25/02/12. Ktorg ditakdirkan untuk menjemah. Hahaha. Seharian together, banyak bende yang ktorg borakkan. And besides melepak dengan mereka berdua. Ade jugak watak tambahan lain. Antaranye adelah Namie, Iwan, Amir & Anoy. Dan mereka ni adelah perokok tegar !! Sekian *habes bau rokok baju sua aku lepak ngan korang*. :)

Dan ini adelah sikit gambar nak dikongsikan bersame dengan cik adik manis followers saye ni. Enjoyyy !!

1

2

3

4

5

6


p/s : Thanks guys for always be there bila saat diri ini memerlukan korang. Thanks sebab selalu syntax error ! Itulah yang menggembirakan hati ini. waceh !! Hahaha. Love u guysss much-much !! :)


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah