Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, February 20, 2012

this is HIM.

Alhamdulillah. Seems like this is the time for me to reveal sape SS yang pernah aku sebut-sebut before ni. As yang tahu. Die ni da tentu-tentulah buah hati pengarang jantung aku. InsyaAllah now until forever he is mine.

Asalnye mane aku kenal die ni ? Mase Iftar 100811 dekat Putrajaya. Yang organize ni pown kawan baik aku merangkap kawan baik die. The bestest is mase tu masing-masing cam kawan-kawan je. Tade ape rezen laen pown. Until la aku add die kat FB. Duklah chat-chat dengan nickname Pacik & Macik / Uncle & Aunty. Lepas macam quite lame berchatting barulah nak exchange numbers. *lembabkan??* Hahahaha.

Lepas dari Iftar tu ktorg takde jumpe pown. Ade jugak die ajak datang open house raya. Tapi cam ala segan je. *gelabah kannnn*. Lepas tu cam tak bape nak kontek sangat pown. Harapkan nombor je ade. Maybe mase tu aku dengan someone. And same jugak dengan dia. So ade limit kat situ. Pertemuan yang kedua is when besfren aku tu punye sis kawen. Ha die ajak g dengan die. Tapi aku cam. "ha takpela. saye pergi ngan bf saye". So jumpe kat sane jela. Tu pown borak2 gitu je. Actually tah start dari bile ktorg rapat pown ktorg tatau. Hahahaha

And tibe-tibe tulah die. Miracle and secret comes from Allah for us. Ni lah yang terjadi between us. He is mine. Alhamdulillah. For now semuanye berjalan lancar. Walaupun ade yang cube menggoyangkan ktorg. Tapi alhamdulillah mampu diatasi.

p/s : I love u so much Syazwan Shumali.


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah