Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, March 31, 2012

Sudah April

Alhamdulillah sudah masuk 2 bulan. Syukur. Walaupun banyak dugaan , maseh mampu lagi diatasi. Berbagai dugaan dan rintangan jugak sebenarnye untuk ktorg. Antare mampu dengan tak je. Ade dugaan yang mendoakan ktorg putus and macam-macamlah lagi. Tak kesah la ape orang nak kate tapi ktorg still mampu bersame.

So harini which is aku nak refer pada 31/3. Dia cuba buat yang terbaik untuk aku. Dengan spend half of the day together. Happy !! Semestinye aku happy. Bermula dengan nak tengok movie "Wrath of the titans". Tapi wayang biase la kan. Tade ape special pown. Tapi habes wayang tuuuuu. Jeng-jeng-jeng.

Die tibe-tibe cakap dengan aku yang die "fail lagi". Pelik jugak bile pikir ape yang dimaksudkan dengan "fail lagi" tu. Rupe-rupenye die sebenarnye nak bawak aku makan dekat Ampang Look Out Point !! Hahaha. Nak romantik je kannn. Die kate nak tengok Earth Hour !! Ha aku lupe teruk pasal Earth Hour kejadah tu. Tapi "fail lagi" plan die sebab tempat tu tutup lagi daripada haritu. Tah ape pasal tahla kan. Nak tau mane aku tau tempat tu tutup lagi ? Sebab die la yang cakap sebab the day before die da g survey dengan kawan die. Tak bgtahu aku !! Bertuah betullahhhh budak sorang ni.

Pastu da kat situ tak jadi. Ktorg pon tetap naik Bukit Ampang tu and nak tengok view KL mase Earth Hour dari atas tu. Tapi tak syok. Sebab aku expect 1 KL nak gelap. Hahaha. Tapi tibe-tibe mulut aku gatak pergi tanyedie , nape tak ajak g KL Tower je. Hahaha. Die boleh bantai jawab "Dah kol jugak da , tapi da full sume sebab de org reserve for Earth Hour". Ha entah die kencing aku ke tak tu die je yang tau. Hahahaha. Ape pown sumpah aku terharu. Walaupun suprise tu tak jadi. Hehehe. :)


p/s : Thanks Encik Dabel S sebab happykan saye harini. Love u lotssss. Terharu sampai sepichless jadinye. Kenyang ikan siakap stim !! Terime kaseh Q !!
Happy 2nd month to u dear ! :)


xoxo


- Cik Dabel N -


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah