Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, March 26, 2012

BB

BB bukan Blackberry mahupun berakberak. Hahaha. "Berhenti berharap" itulah dia yang sesuai untuk entri kali ni. Aku dah ponek ni ha nengok ekau ni haaa. Tak faham-faham bahase ni. Masih berharap ke ape ? Masih menunggu bulan jatuh ke riba or what ? Talak bosan ka lu minah ?


Wa sudah manyak bosan la sama lu. Mau kasi ketuk and welding pale lu kalau boleh , tahu ? Sudah talak betullah ini olang. Sekali wa backhand kan apa pun talak bole wooo. Janganlah memain gilenye ni punnnn. Wa pikir lu sudah liam woo tamo sakap-sakap pasal dia. Tapi masih ha ? Waaaa manyak kental la lu minah. Kental betul merindui diri dia and semestinye masih menyayanginya punnn. Ayooo.


Apa mau kasi cakap sama ini minah ha ? Wa talak suka la lu macam ni. Macam gampang lu tau ka ? Macam mau bagi wa cakap dengan lu pakai kaki wooo. Wa talak sukala ini macam. Sudah boleh belenti la lu woohooii. Semua olang lu mau cari ha. Ape lagi lu mau ni ? Talak nampak lagi kaaaa adoi.


STOP IT LAH !! BERHENTI BERHARAP !!


p/s : Jangan menunggu bulan jatuh ke riba dan membiarkan yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran la ye minah. Manyak olang mau kat lu. Lu manyak jual mahal la. Lu jangan bikin hotness sangat tau. Nanti talak kawen baru lu tau.



xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah