Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, March 15, 2012

"in a relationship" - "engaged" - "married" !!

Dari " In a relationship " ke " Engaged " dan yang terakhir ialah " Married ". Yess ini adalah orang kate 3 proses penting dalam hidup ni. And aku pulak masih di tahap " In a relationship ". Asyik duk bertukar orang je mane taknye duduk dekat level tu lagi. Haaa rasekan. Hahaha. Tapi takpe. Pengalaman itu penting ye kawan-kawan.

Tapi tula. Aku masih dekat level 1. Tapi ade kawan-kawan aku. Yang da sampai stage 3 da pown. Siap yang masuk stage 4 pown ade. Which is stage beranak pinak. Alhamdulillah. Tumpang gembira tengok dorang semua.

And bile cakap pasal ni tipulah kalau kate tade rase langsungkan nak mara ke next stage. Tapi tulah. Asyik keluar je memang paling simpan duit la kan. Mama plak da warning-warning suruh start simpan duit kawen. Jeng-jeng-jeng !! Cemas mendengarnye. Haha. Die pun suruh aku jangan nak gedik tukar partner lagi dah. So okay. Kali ni stick to this one da ma. Tak buat perangai mahupun menjadi mangse da InsyaAllah. Die plak yang bagi amaran keras kan. *nak ade menantu da ke mama oooiii* Hahaha. :D

Planning-planning kawen tu memangla ade. Tapi tula aku tengah tunggu jugak kowt-kowt ade duit nak turun dari langit ke. Hehehe. Ape pown aku kene jugak tolong si die. Tak banyak sikit-sikit pown takpe. Takkan sume nak harapkan die sorang kan ? Leburlah tulang mamat tu kang. Hahaha. :)


p/s : theme kawen saye wane off white *kengkonon lisa surihani & yusry * Hahahahaha.


xoxo


- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah