Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, March 17, 2012

Mereka.

Banyak benda yang akan membuatkan kita sedih , gembira , kecewa dan sebagainya. Dan entri kali ni aku nak share dengan korang antare yang menggembirakan aku. Mereka yang bertanggungjawab menceriakan perjalanan hidup aku yang ada mencabar. Terima kasih !

*Ni nagalilit community kesayangan aku.*

* Ni separuh daripada Geng-geng codol.*

*Ni budak masam kesayangan aku , Zara.*

* Ni chenta hati aku , Syazwan Shumali.*

*Ni family tercinta aku , Radzif's family.*

Merekalah antare yang banyak memberi support untuk aku. Tak kira bile mase aku nak dorang. Dorang ade untuk aku. Semua ni takkan mampu dibeli dengan wang ringgit.


xoxo


- Cik Dabel N -


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah