Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, April 9, 2012

Dugaan | Tak berhenti

Hey readers , semestinye semua baru habes tengok ABPBH 2011 kan. Ala yang winner dia abang dabel A tu. Heee. Congrats. Ok. Stop pasal ABPBH 2011. Sebab ni bukan main reason nape aku tulis entri ni. :)

So , this is it. Keadaan aku , yang masih ditimpe dugaan demi dugaan. Ya memang kate orang dugaan ni mematangkan seseorang individu tu. Tapi bagi aku. Ni bukan matang je , dah nak bagi pelempang penerajang dah ni. Heeee. Dugaan ni takdelah sebesar mane pun kalau nak dibandingkan dengan dugaan orang lain. Tapi this is it. Dugaan untuk aku dan SS. Maybe dugaan ni la kowt yang akan kuatkan lagi kasih sayang dan cinta ktorg. Amin.

Di kale orang lain seronok melayan ABPBH dekat depan TV harini , aku pulak duk melayan sakit kepale dengan seorang hambe Allah yang masih tak kenal ape itu ertinye penat. Penat ape ? Penat menganggu ex boifrennye. Yaaaa. Dan lebih mendukacitekan dia bukannya takde boifren , ade je. Tapi tulah , aku tak tahula ape lagi yang die nak sebenarnye. Same ade die sebenarnye nak berurusan dengan aku atau ape. As if for me past is past , let bygones be bygones. Tapayah nak ingat balik. Tapayah nak bukak cerite lame sedangkan cerite lame tu sebenarnye da berkubur siap bernesan dah.

Kalau ye kau tak boleh lupe sekalipun , jangan tunjuk dan jangan cube tuk ganggu hidup orang lain. Dan pantang aku pulak , bile orang kacau aku dan aku nak duduk diam ? That's not gonna be me. After all aku dah habes sabar dengan kau wahai wanita. Aku perempuan dan kau perempuan dan sepatutnye kau lebih faham ape yang kaum kau sendiri rase , tapi nampaknye kau tengah cube bermain dengan api dan tengah cube menduge siapa aku. Sediam diam aku , kalau aku dah bersuare. Buruk padahnye. So don't let me do something that is not necessary.

p/s : Kalau ye pon kau memang ade something dengan die , bende da lepas cik adik. Dan semua ni bukan die yang minta. Tapi KAU. Cubelah letak diri kau kat tempat aku. Bukan susah pon. Tapi kalau dah memang macam inilah perangai. Mamposlah haih. :)


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah