Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, April 20, 2012

Fuhh ! Lege.

Hey readers , selamat malam. Saje je menggedik nak menulis selepas membace satu artikel ni. Alhamdulillah. Selesai semua persoalan yang mungkin selame ni tak terjawab. Lege gilelah hati ni yaAllah. Terime kasih kerana akhirnye anda sudi tampil memberi keterangan yang ya rasenya amat aku nanti-nantikan.

Terime kasih kerane sudi menulis untuk memberi penjelasan. Alangkah bagusnya kalau bende ni selesai dari awal lagi. Semestinye tiade masalah dan tiade segale mak datuk nenek moyang prasangke buruk kan ? Tapi takpe , tetap lege dengan penjelasan panjang lebar anda tu. Terime kasih yeeee. Sorry lah ye sebab biaselah awal-awal tengok anda tu seperti tidak faham bahase dan tak menyerah kalah dan tak reti penat. So sape yang ade dekat tempat aku pon sure akan mengamuk sakan isn't it. Tapi syukur alhamdulillah anda telah berjaye move on dan meneruskan hidup anda seperti biase.

Pasal anda nak berkawan dengan dia ? Tiada halangan same sekali , tapi anda kenalah tahu di mane limit anda dan ape yang boleh dan ape yang tak boleh. Sebab anda pon semestinye pernah berade di tempat aku sekarang ni. Semestinye anda akan agak kurang gemar seandainya ade yang terover kan ? Untuk berkawan tiade masalah , tapi janganlah cube nak membuke soal hati dan perasaan. Ape yang berlalu biarkan berlalu. Bak kate orang putih let bygones be bygones. :)

Hurm next , pasal your buddy. Aku tataulah kan kenape die beriye nak add aku. Wallahualam. Maybe as a friend. Tapi tak ramai yang bersangke macam tu. Dan pasal anda ditipu oleh your buddy tu. I'm sorry to hear that. Maybe dia ade reason kenape die buat macam tu kan ? Clarify with her ok. Aku takde masalah nak berkawan dengan die but ya maybe sebab die best buddy anda. So aku perlu berhati-hati. Maybe sedikit sebanyak die ade terasa hati dengan aku. Please tell her that i'm sorry.

Nothing more to be said , just thanks for your clarification. Its help. Thanks for not being silent with a lots of question marks. Btw , ampun maaf dipinta ya walaupun raye lambat lagi sebab entri-entri sebelum ni memang mencaci memaki anda. *itu kerana marah yang bermaharajalela di hati ni*. Yang buruk-buruk datangnya daripada aku. Dan yang baik-baik datangnya daripada DIA. So ya , semoga anda pon bahagia bersame yang tersayang. :)


p/s : still wanna thanks to you for your entry.


xoxo



- Cik Dabel N -





No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah