Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, April 4, 2012

Risau

Hye readers , aku baru balik dari membeli 3 shawl baru. Tapi tu bukan tajuk utama aku malam ni. Aku baru balik dinner dengan dia. And yes dia tibe-tibe baru nak mengaku sakit pale , susah nak tarik nafas and ape yang die pandang semua kabur. YaAllah. Mase tu aku da tatau nak cakap ape. And alhamdulillah ade kawan dia yang tau tempat ktorg makan tu and datang pick up die sebab die memang dah totally weak. And aku tak pernah tengok di selemah macam tu.

Sangat-sangat risau. Tu je yang aku mampu nak cakap. Risau yang amat sangat. Minta-minta dijauhkanlah yang buruk-buruk. Aku tak nak ape-ape jadi dekat dia. NO ! Now aku tengah tunggu khabar berita from his friend yang pickup dia tadi. Kawan dia kate dorang da stop dekat Hospital Putrajaya. And dia baru masuk untuk dicheck. YaAllah. Minta-minta semuanya baik-baik aja. Amin.


p/s : saye sayang awak , saye cinta awak , awak je yang saye ade. please be good and safe. I miss u dear. I heart u much. Cepat-cepat sembuh. Saye nak awak.


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah