Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Sunday, April 29, 2012

Dinner with his family , ohnooo !!~ Shame-shame. :D

Hey readers , sorry lame menghilang. Asyik keluar je 2 hari ni. So memang tak sempat langsung nak tulis any entry. Heee. Kalau ade yang masih membace , thanks. :)

Entri kali ni pasal ape yang berlaku hari Jumaat lepas , hari yang mendebarkan aku tu. Heee. Alhamdulillah hari yang mendebarkan tu telah selamat aku tempuhi dengan jayenye. Nak tau ape jadi hari Jumaat tu ?? Hahaha. Hari Jumaat tu takde ape pon yang jadi. Jussstttt.

Jusssttt , aku having a dinner dengan family die *mama die , kakak die & bfnya , adik die & bfnye juge*. Dah macam perjumpaan keluarga aite. Heeee *malu saye dibuatnye*. Hahaha. Ape pon. Gabra-gabra itik tu adela. Dala ditambah dengan sakit perut cir bir aku mase hari tu. So memang tak semenggahla nak makan. Takut tercir bir. Hahaha.

And here it is , part of the pictures malam tu.

* Malu-malu kucing aku dibuatnye *

* His family *

* 3 Bersaudara *

* Anak mama *

* Hal rumah & tangga *


* Kite minum dulu *


* Sesi suap menyuap 1 *


* Sesi suap menyuap 2 *


* Sesi suap menyuap 3 *


* Ni sesi cungkil gigi ke ape ? kurang pasti. Hahaha *


p.s : Doakan kami , semoga semuanye baik-baik aje sampai bila-bila. :)


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah