Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, May 30, 2012

2 tahun 9 bulan 2 minggu 6 hari , huuu.

Hey readers , nampak gayenye aku tak boleh nak tido memikirkan today is my last day with my beloved braces. Dan ini adelah entri terakhir aku dengan gigi besi. Huhu. Selepas 2 tahun 9 bulan 2 minggu dan 6 hari braces ni dengan setianya melekat kat gigi ni akhirnya sudah sampai masenye untuk braces ni meninggalkan aku. Huhu.

Sedih ? Mahunye tak sedih. Rase macam baru semalam je lelangit kene bius sebab nak cabut gigi. Dan macam baru semalam je menahan seksa buat acuan braces. *ingat kuih je ke ade acuan*. Hahaha. Macam baru semalam je cabut 4 batang gigi semate nak pasang besi-besi di gigi ni. Macam baru semalam la dentist tu suruh aku bukak mulut besar-besar. Macam baru semalam jugak nurse tu tanye aku nak pakai power chain kaler ape. Huhu. Sedihnyeee. :(

Hanya orang yang pakai gigi besi je tahu kenape aku ni sedih bebenor pasal nak cabut gigi besi ni. Yelah cube bayangkan bertahun-tahun gigi besi ni teman anda walaupun braces ni diletakkan dalam mulut. Bermandikan air liur , taik gigi dan makanan terselit. But ya braces tu masih di situ. And yang paling penting. Mase aku sedih , gembira. Braces ni la yang sentiase ade dalam mulut aku. Heee. *sedih teruk*

And namenye pon kebendaan , so mane ade bende yang kekal dalam hidup kite ni kann. And da tertulis harini (30/5) gigi besi aku akan ditanggalkan. So , redha jela. Ape-ape pon doakan yang terbaik untuk aku. Hehe. *macam nak masuk bilik bedah da*. Gambar aku dengan gigi tanpa besi akan aku upload nanti. Hehe. Nantikan yeee. :)

p/s : nak try request dekat dentist tu boleh tak bawak balik gigi besi aku ni. Haha


xoxo



- Cik Dabel N / Cik Gigi Besi -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah