Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, May 29, 2012

Game , haha.

Hey readers , happy Tuesday. Today is my last day nak berbesi di gigi secare permanent. Starting from tomorrow , akan bermulalah pulak kisah hidup aku dengan berbesi secare part time. *ikut rajen aku nak pakai ke tak*. Hahaha. Ape pon entri kali ni bukan pasal besi aku lah obviously. :)


Semalam rase kurang enak dan sangat tidak sedap hati. Entahlah , something happen. Yang aku sendiri tak tahu mane 1 betul. Mane 1 yang aku patut percaye dan tak patut percaye. Same ade nak percayekan mate aku ke nak percayekan cakap orang. Tapi bile bercakap dengan aku selalunye aku akan lebih senang dengar cakap orang instead of ape yang aku bace. Tapi itulah die. Wallahualam.


Dan kalau bende yang aku bace tu salah , dan ade orang tengah cube game aku. Takpela. Terima kasih banyak-banyak jela. Kalau bende yang aku bace tu betul , padanlah muke kau Cik Dabel N ohoi. Tapi aku tau ape yang aku bace tu mesti salah *masih cube deny*. Dan kepade orang yang tengah merencane sesuatu tu , semoga berjaya. Jangan ingat anda berjoget-joget sekarang anda akan dapat berjoget-joget lagi lepas ni. :)


Ok lah malas nak mengarut panjang-panjang. Huhu. Aku dah takde mud dah nak buat keje rini, Chaish !! Rabak mental kalau berurusan dengan orang gile yang penuh hasad dengki dan tak boleh tengok orang lain senang. Sekali aku cepuk , bute je tak dapat ape.



p.s : tolonglah get a life and make sure your new life is much more interesting than mine , so takdelah kau menempel macam good-good je kat life aku yang biase-biase ni.



xoxo




- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah