Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, May 25, 2012

Kazen's day out , part 2.

Hey readers , 2nd entri untuk malam ni. Hehe. Baru sempat nak update semua bende. Even cerita dah basi but here it is. Hehe. Kazen's day out part 2. Baru-baru ni which is Ahad yang lepas. Disebabkan aku cuti on Monday so ape lagi , aku membawa diri aku ni folo kazen aku bercinta , hehehe.

Ke mane mereka bercinta ? Ke Sunway Pyramid asalnya , TAPI makan je kat situ. Lepas tu merayau ke I-City. Ohyeah. Walaupun dah berkali-kali aku pergi sane tapi aku tetap teruja , macam biase. Sebab I do love the colorful lighting. Ngehh. Dan setiap kali pergi jugaklah aku akan buat muke excited + jakun + sakai. Haha.

Dan inilahhh hasilnye , selamat melihat.

:)


*Aku dah dekat oversea , anda bile lagi ?*


*Lampu-lampu-lampu*


*Senyum walaupun gayat , ngehehe*


*Combination , gare-gare gambar tak banyak*


*Kedai kasut BATA pon boleh jadi tempat photoshoot owhkeyh*

p.s : masih ade cerita yang bakal menyusul , heee :D


xoxo


- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah