Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Sunday, May 6, 2012

Topik Ahad mama , dangg !

Hey readers , lame senyap gare-gare tade ilham nak tulis ape. Haih. Harini Encik SS kerje la pulek. Bosan teman dibuatnye. Huhu. Harini jugak mama dah keluarkan topik sampai tak terjawab aku. Haaaa. Topik ape ??

Topiknyeee bermula bile mama tengok aku duk usha kad kawen member aku. Dan tibe-tibe die cakap " ha kawan kau sume nak kawen da kak. kau ?? ". Haaaa itu namenye tercengang. Dan tibe-tibe die suruh Encik SS tu masuk meminang sekaligus tunang !!! OK itu pengsan. Kalau dah kerap na kua jalan-jalan. Celah mane lak nak simpan duit. Hahaha. Ampunnn.

Jem aku dibuatnye dengan topik die harini. Haiyak. Tak penah-penah lak die nak suruh orang masuk meminang ke ape ke. Sudah buang tabiat ke ape mak aku harini. Siap sebut name tau. Tu yang mahal tu. Wahhh ! Mama ni cam konfiden je dengan Encik SS ni. Hahaha. *sukenyeee*.

So kepade Encik SS , please take note. Wakakaka.


p.s : marilah kite berjemaah kumpul duit beli IPAD hahaha. bukan kumpul duit kawen. Hahahaha. :D


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah