Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, May 1, 2012

Una's E-Day , love !

Hey readers , aku tengah cube untuk update semua yang jadi dalam beberapa harini , walaupun keadaan mata sangat macam tak mengizinkan. Hahaha. Tapi takpe. Usaha tangga kejayaan kan. So ni dia , entry ke 3 tuk harini. Yesss. Dan ini jugaklah entri yang terakhir tuk harini. Sebab lepas ni aku nak sekaippp. Heeee.

Ok , harini ialah 1 Mei 2012. Yes. Hari pekerja ye kawan-kawan sekalian. Dan hari ni jugak hari yang bermakna buat besfren aku Husna Yusof merangkap Una anak Mr Os. Hahaha. Sebab hari ni dia telah ditambat !! Yesss. Hahahaha. Maksud aku , hari ni die telah sah menjadi tunangan orang. Whahaha. Macam tak percaye je aku si gile ni boleh jadi tunang orang. Bak kate mama dia "behave sikit Una da jadi tunang orang." Hahaha. Ape pon tahniahla ye sayang. Aku happy tuk ko !!

Dan dengan ini disertakan gambar-gambar untuk tatapan readers yang tercinte. :)


* Inilah die tunang orang tu , behave sikit ye HUSNA. :D *


* Hantaran yang digubah secare kelam kabut , but still cantik okeyhhh. *


* Kawan-kawan aku. *


* Maaf , kami gila camera. *


* Lepas ni turn sape pulak ye , jeng3. *


* Ni sesi nak menunjuk aku ade cincin jugak , walaupun SILEBER je. Hahaha *


* Aku sayang mereka , love. *


* Ini namenye , aku sakit perut NERVOUS. *


* Aku nak berangan jugak , tak salahkannnn. :P *


* Saye sayang kaka Una , ngeee. *


p.s : semoga kekal sampai ke jannah Una , ktorg sentiase doakan yang terbaik tuk kau. :)



xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah