Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, June 16, 2012

Gunung Nuang , huhu

Hey readers , harini 16th June , hari yang sangat sangat sangat bosan tuk aku. Sebab ? Ye Encik SS dah selamat mendaki Gunung Nuang. Kalau korang nak tau Gunung Nuang ni kat mane dan apa jugaklah yang korang nak tau. Boleh la klik Encik Gugel ataupun boleh la bace blog ni untuk maklumat. (Blog yang dilinkkan tu blog berbahasa Inggeris ya , tapi masih boleh difahami ape yang ingin disampaikan.) So selamat membace semua. :)

So make dengan itu , harini aku menjadi extra rajen *kemas rumah , kemas bilik ,wat laundry*. Padahal dalam hati da cukup risau da tunggu Encik SS ni tak turun-turun. Huhu. Penuh dah timeline twitter aku dengan kesah meroyan aku sebab Encik SS takde. Silap hari bulan da ade yang unfollow da sebab tweet mencarut sangat. Hahaha

Ape pon aku doakan yang Encik SS dan rakan-rakannye selamat turun dari Gunung Nuang. Macam mana dorang naik macam tu jugakla dorang turun insyAllah. Risau masih lagi melanda. Tapi insyaAllah. Doa kami mengiringi perjalanan mereka. Amin. :)

Sekian. Sehingga berjumpa lagi. Bye byeeee.


xoxo



- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah