Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, July 6, 2012

Kunang-Kunang with SBSian , ^^

Assalamualaikum & Hye.

Seperti yang dijanjikan in my previous entry. Inilah dia sedikit sebanyak gambar yang sempat ktorg snap-snap-snapping mase reunion hari tu. Semoga korang enjoyyy melihat gambar yang aku share ni ok ? :)


Semestinya nampak exclusivekan menu dia ? Isi kandungan menu ??? Terbeliak terbuntang bijik mata sebab harga makanan tak setimpal dengan rasa untuk makanan tu berada dekat tekak aku , ohnoooo~ tapi dah makan dan dah jadi tahi pon so no need to menyesal menyesal la haaa.
Ok lelaki yang tunjukkan peace tu name die Ikhwan a.k.a Wan , actually dalam gambar ni die dengan sehabes boleh nak tunjuk kecomelan die yang memang tak comel tu. So ignore jela , kihkihkih. Dan sebelah Wan tu pulak Nazmi a.k.a Pak Cik. Steady ag dari dulu sampai sekarang. Slow je tapi antara ktorg semua dia la GENIUSSS. Dan sebelah tepi berbaju belang ni namanya Megat a.k.a Merc , dia bukan budak kelas aku tapi disebabkan batch ktorg tak ramai so memang rapat dengan budak kelas lain jugak.


Menunggu mereka yang masih belum mendapat makanan yang dioder untuk sampai sebelum buat acara mencekik secara berjemaah , dannnn semasa mencekik terkeluar jugak beberapa suara sumbang "tak sedap" , "weh ! aku tak habes ni" dan sebagainye. Dan aku salah seorang yang cakap macam tu jugak. Sebab bihun tomyam aku memang FAILL !! Grrr.


Actually gambar ni sepatutnye kat atas tapi aku malas nak switch here and there and later terus tah mane-mane gambar ni pergi. Description untuk gambar-gambar ni : "Ohyeahhh kite sampai awal dan dorang semua janji Melayu." Hahaha.


Ni ape kes sorang tunjuk kanan sorang tunjuk kiri ?? Aku pon tak tahu kenape dah aku main tunjuk-tunjuk dengan makhluk ni. Mungkin mase ni ktorg tengah cube tunjuk mane 1 awek hot dalam kedai malam tu. Hahaha. Oh i can't remember ape yang actually happened. :D

Dan inilah pembuli tegar aku mase sekolah , ye dorang ni !! Ade je aktiviti dorang kalau nak menganggu ketenteraman hidup aku untuk meneruskan sesi pembelajaran. Okayyyy ayat kau sangat baku ! Haha. Tapi mereka ni lah yang buat hari-hari aku g sekolah dengan SEMANGAT. Ohyeahh. Tahniah untuk mereka si gila gila.

Dan ini pula Hiraimie a.k.a Che Mie , dulu kocik jo sekarang nampak gayenye macam dah mengembang lak budak sorang ni. And dalam ramai-ramai ni Che Mie ni sorang je yang HEBAT pegang camera , sebab die je yang belajar pasal camera2 ni. Huhu. Dan yang sebelah Che Mie tu pulak adelah Ariq takde a.k.a untuk mamat ni. Dia adelah twin aku !! Hoyeahhh ! Lahir same hari tapi die lahir awal beberapa jam. Miahaha. Dia adelahhh ABANGGG ! Kahhhkahhhkahh.

Ohhh dan ini pulak adelah aktiviti bergambar dengan IPAD Eddy yang loser !! Haha. Until sekarang ktorg tunggu gambar-gambar dalam IPAD dia untuk dihapload. Tapihhhh hampehhh sebab die boleh kate "aku pon tatau camne nak upload" kannn loser namenye tu. Hahaha.


Ini pulak Zahera a.k.a Jera , die ni partner in crime aku mase dalam kelas dulu. Ex cheerleader ok minah ni. Tapi aku takdela gile nak join cheer. Aku mase tu biasela NERD ! Bahahaha. Tapi dengan dia la aku selalu spend time , nak jadi cikgu dah budak ni. Untunglahhh ade anak murid nanti. :D

Ini pulak gambar ktorg beramai-ramai before nak bersurai , keadaan mase ni riuh gile sebab banyak na camera nak pandang , dah rupe retisss da asik duk tangkap gambar. Ade nak pakai IPAD la , HP la dan tak lupe DSLR kesayangan aku.

Ini dia penghabisan untuk entry kali ni , last picture 4 this entry , sebab kanggg kalau letak banyak sangat gambar orang kate macam gud-gud je. Dan here we go SBS 2006 , actually ktorg racist sebab yang cina ktorg tak ajak tapi sesatla sekor ni. Hahaha. Die tu memang cina murtad. Hahaha.


p.s : Ape pon malam tu sangat2 enjoy sebab da lame tak lepak dengan dorang. Dan malam tu akulah yang dibahan teruk. Hahaha. I LOVE UOLLLSSS !!


xoxo

- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah