Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, July 2, 2012

Angka 5 , his faveret.

Hey readers , sorry !! Lupe lagi nak upload gambar reunion haritu. Hahaha. Actually dah create dah new post tu tapiiii gambar berat sangatttt. Lalu aku pon tertidola depan lappie dengan jayanya. Bahahaha. Tapi ni bukanlah topik yang aku nak citekan. Tengok title pon macam takde kene mengena kan ? Just untuk makluman je tadi tu. :)

So back to the title atas tu , yeayyy ! Semalam which is 1st July 2012. Yang jugak merangkap 5 months ktorg together. Yeayyy ! Alhamdulillah. Syukur. Semestinya aku sangat gembira to have him by my side. 5 bulan da cukup mengajar ktorg macam-macam. Dan dalam mase 5 bulan ni jugak semestinye ade je bertekak , taching , merajuk dan sentap. Hahaha. Dan biasenye tukang taching , merajuk dan sentap ni mesti muke aku. Haha. Biasela kadang-kadang bile penyakit tiap bulan tu nak datang. Kerja nak mengamuk je. Heeee. Naseblah die ni cool. Kalau tak ? Nayeeee. :D

Selalu orang cakap kalau celebrate anniversary ke monthsary ke ape ke la mesti ade present. So dengan baiknya hati aku , mestilah aku belikan something tuk dia. Baikkan aku , hehehe. Ape bende yang aku bagi ? Nak tau ke ? Hahaha. Tunggu next entri baru aku bgtau korang ape yang aku belikan tuk die. Hahaha. Special wooo !!

Ok lah , aku pon saje je ni menggatalkan jari nak menaip sebab hari ni Isnin yang malas dan kebetulan boss pon takde. So merewang ke laman sesawang ni kejap. Sambil menyelam minum air orang kate. Hahaha. :p

Ape pon to my beloved Syazwan bin Shumali , me love you with all of my heart. Heee. Speaking puloppp. Haha. Kite ade 2 tahun ++ je nak kejar misi awak tu. Go go chaiyokkk !! Will always support you , tak kire busuk ke wangi tak kire susah ke senang. Me will always be there whenever you need me. Happy 5th months darling ! <3


p/s : sepatutnye ade gambar jalan-jalan dekat Paradigm Mall semalam tapi camera semalam jadi patung cendana je. Kihkihkihkih.



xoxo




- Cik Dabel N -




No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah