Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, July 11, 2012

At last , selesai.

Hey readers !!

Aku sangaddd gembira ohoiii hoiii kawan-kawan sekalian !! Hoyeah hoyeah hoyeahhh !!! Oh okeyhhh , kenape aku dah macam tersampuk hantu pulak harini ?? Nak tahu kenape ?? Nak ke tak nak ke , nak bagitahu jugak. Heeee.

Harini Encik SS dah dapat merealisasikan impian dia selama ni. Hohoho. Impian untuk mendapatkan sebijik kenderaan 2 pintu akhirnya terlaksana. Alhamdulillah. Sangad bersyukur sebab Encik SS ni dah  memang terlalu mengharap sangad untuk mendapatkan kenderaan tersebut. Dan aku semestinya orang yang turut same menyebok dan menggunungkan harapan untuk melihat Encik SS mendapatkan kenderaan tersebut kannn~. Dan alhamdulillah nampaknye kenderaan tu memang rezeki Encik SS , so ape lagi berjoget sakanlah aku. Sebab kenderaan tu jugak merupakan salah satu kenderaan yang aku SUKEE !! Hoyeahhh !! Dahla kalernye pon memang kaler faveret aku , lagilah meroyan aku dibuatnyeee. Heeee.

Dan akhirnya selesai jugak segala dugaan untuk Encik SS mendapatkan kenderaan tersebut , berkat usaha dan kesabaran Encik SS akhirnye mendatangkan hasil !! Heee lepas ni boleh berchenta dalam aset pertama buah hati aku ni. Bangga aku dengan Encik SS. Pewiittt~ Dahla bangge dengan Encik SS , lagi terharu bile Encik SS datang amek aku dekat office dengan kenderaan baru tu (actually Encik SS nak buat kejutan tapi terkantoilah pulakkk sebab aku ternampak kenderaan tu). Hahahaha. Kasihannn kezutan tak menjadiiii. :D 

Ape pon aku dah puas jalan-jalan dah harini dengan kenderaan tu , dan sangaddd sangaddd lega untuk Encik SS sebab semuanye dah selesai. So lepas ni Encik SS bolehla mula fokus untuk misi 2 tahun ++ tu pulak , yeayyy !! Alhamdulillah. :)


p.s : 4212 walaupun tak dapat 1212 tapi boleh la tu , hehehe. Dekat-dekat je pon. Hehehe. Syg bangge dengan bie. :)


xoxo



- Cik Dabel N -





No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah