Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, July 20, 2012

Aku & Dia


Hey readers , salam Jumaat !!

Menulis secara langsung dari workstation , huyeahh ! (Orang takde so marilah kite main gugel-gugel).

Dan inilah hasilnya : PERSONALITI MENGIKUT BULAN KELAHIRAN.

Disebabkan terlalu banyak untuk aku kongsikan , so aku kongsi untuk bulan November & Ogos je. Hahaha. Oklah tukan daripada takde. Nanti kat penghujung entri aku bagi link ok ? :DD

Personaliti aku : NOVEMBER

  • banyak idea
  • sukar untuk dimengerti (aku pon tak faham apetah lagi orang lain. miahaha)
  • berfikiran kehadapan
  • berfikiran unik
  • penuh dengan idea-idea luarbiasa
  • pemikiran yang tajam
  • daya firasat yang tinggi (don't play-play okehhh , instinct i kuat nyahh)
  • ada ciri-ciri menjadi doktor
  • cermat dan teliti
  • personaliti dinamik
  • teralu keras hati dan degil (aku budak tak makan samannn !!)
  • suka berangan-angan (ehhh ni aktiviti hariann , kantoi pulakk !!)
  • banyak berfikir dan tidak pandai bercakap (tak pandai cakap tapi banyak cakap)
  • mudah mengambil berat tentang orang lain (aku memang caring orangnye , miahahaha)
  • mudah kecewa apabila dikritik
  • tidak pandai menghargai pujian (tersangatlah betul !!)
  • romatik dan emosi yang sangat mendalam
  • kelam-kabut
  • suka duduk dirumah (ini paling pelik !! Hahaha)
  • tidak pandai mengawal emosi (obviouslyy !!)
  • jujur dan setia (sila rujuk Encik SS untuk maklum balas. Kahkahkah)
  • tidak pandai berkasih-sayang (Haha , memang punnn , akukan gemster)


Personaliti si dia : OGOS

  • suka berlawak (memang melawak tu part time job die , hahaha)
  • mudah tertawan kepadanya (sebab tu awek bersusun nak amek nomborrr !!)
  • bersopan-santun dan mengambil berat terhadap orang lain (ini sangat betul !!)
  • berani dan tidak tahu takut (walaupun kecik tapi beraniii wooo)
  • orang yang tegas dan bersikap kepimpinan
  • pandai memjuk orang lain (die suke pujuk akuu , kihkihkih)
  • terlalu pemurah dan terlalu ego (memang pemurah pongg , *kenyit2mate)
  • nilai harga diri yang sangat tinggi
  • dahagakan pujian
  • semangat juang yang tinggi (sampai nak pakai jet pejuang tu , tak tinggi lagi ke semangat juang??)
  • cepat marah dan mudah mengamuk
  • mudah marah apabila pandangannya dikritik
  • sangat cemburu (ni sangat2 betul !! terase nak BOLDkan je)
  • daya pemerhatian yang tajam (sebab die tak rabun , yang rabun tu aku !! Miahahaha)
  • cepat berfikir
  • suka berdikari (kalau boleh takkan susahkan sape-sape) 
  • suka berangan-angan (aktiviti bersame , kahkahkah)
  • berbakat dalam seni lukis,hiburan dan silat
  • sangat sensitif (sangatt YESS!!)
  • tidak mudah merajuk (ni paling pentipu)
  • suka belajar untuk berehat
  • sikap kelam-kabut
  • romantik,dan berkasih-sayang (sangatt correcttt !!)
  • suka mencari kawan (ehhh kawan die ramai , berbagai jantina dan bangsa lagiii !)

* Yang aku tak highlightkan tu maknenye aku pon tak sure !! Yang pepel kaler tu adelah yang tak masuk akal !! Hahahaa. *


p.s : tapayah nak percaye sangat , just for fun !! hehehe. Klik sini untuk bace personaliti bulan kelahiran yang lain pulak !! Selamat membace kawan-kawan. :)

p.s : Actually entri ni da dipublish tadi tapi entah kenapa , ade problem dan entri ni hilang. Dan ini telah ditaip semula !! Hohoho



xoxo




- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah