Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, July 12, 2012

Kipas + Aircond , hohoho

Hey readers !!

Now jam dekat office dah tunjuk pukul 3.47 petang iaitu sudah masuk ke waktu kemalasan aku memuncak. So marilah kite mencarut ! hoyeahhh. Harini aku dekat office macam dah dilande taufan dah kowt. Sangatlahhhh kelam kabut. Kenape aku kelam kabut ? Adekah sebab tak cukup staff ? Ataupun memang sebab aku yang kelam kabut ???

Ohhh tidak , how could it be aku yang kelam kabut kannn ?? Aku kan manusia yang paling senang hati sampai sempat berblog ni kannn~ So sape kate aku kelam kabut ? Haha. Harini aku just naik angin sebab COSTING salah !! Yeahhhh !! Sebab ape COSTING salah ? Sebab orang yang buat keje tu tak tau buat kejela. Ape daaaa. Itu pon tatau nak jawab ke ?

Yang buat aku jadi naik darah , naik hantu semua sebab COSTING tu bukan kerja aku untuk tolong cek betul ke salah tally ke tak or boleh buat untung ke tak. Kerja aku sumbat dalam system. Tapi aku kannn baik. Aku suke cek kerja orang. Bile aku detect dah salah kire dan bile aku complain cakap salah dan bile orang yang buat tu tanye aku balikkkk. "macam mane nak kire" itu boleh buat aku sakit jantung tahuuuu !!! Sekarang ni kerja tu kerja aku ke kerja dia ?

Kejadian kat atas ni kite boleh tengok bile sorang pekerja tu dukla jadi kipas duklah jadi aircond dekat sebelah boss die , selagi boleh nak mengipas paling maksima. Tu yang sampai tak tahu buat keje tu. Kalau complain pon buat penat jari taip dalam email buat penat mulut bercakap sebab takde ape akan jadi. Yolah almaklum kipas da jalan. Sojuk jo tak rase ape da. Lalok , mamai , sume da rase sebab kene kipas. Reti ???

So kawan-kawan yang mane pernah mengalami situasi macam ni. Memang takkan menang punye. Unless korang ade kipas yang gune horse power. Sure menang ! Ahaxxx. Sekian untuk harini. Jumpe lagi nanti okeh. :)


xoxo


- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah