Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, August 17, 2012

Last 3 days before we ended Ramadhan , sobsobsobs !!~

Assalamualaikum & Hello !~

Sedar tak sedar dah tinggal lagi 2 hari je untuk kita semua berpuasa.
Sekejap je kan sebulan dah berlalu , huhu.
But mood nak raya aku masih belum turn ON lagi , hohoho.
Mungkin gara-gara tidak kedengaran lelagu raya dekat ofis aku ni. Sobsobsobs.
Almaklumlah nama pon kerja dengan ca ya nun alip kannn~
So , silelah donlod lagu dan masukkan dalam pendrive dan pasang earfon sekuat hati.
(Bile boss panggil muke konfem blur sebab ape die cakap aku tak dengar. Hahaha)

Semalam ialah hari yang ke 3 sebelum berakhirnya Ramadhan.
So mama dengan baik budi nak masak western food for Iftar , tralalala~ :PP
Menu for iftar semalam Spaghetti Bolognese +  Potato Salad !!~ HEAVEN uolllsss.


Sorry lah ye , gambo ni quality tak bape nak balik. Almaklum snap pakai BB cokia tu je. 
Gambar aku tengah mencekik pon tak sempat nak snap. Kihkihkih.
Betul punye lapo tu kann~ Kronik kronik. :DD

After iftar , aku sempatlah menghadap kerja kerja penting aku sikit.
Kerja apa yang penting tu ?? Nak tau ke ??
Meh sini dekat dekat , aku nak gtau ape yang aku buat.




TAADDAAAA !!~
Nilah dia aktviti yang aku maksudkan tu. :PP
Aku duk menyibukkan diri aku dengan 2 photo album aku dan Encik Dabel S. Lalalala.
Bak kata mama " ko nak buat macam album tunang la tu kan ?. "
Ohhhmaiii~ Malu teruk terasa. :PP

Dalam photo album ni ada gambar aku dengan Encik Dabel S.
Ade jugak gambar kawan-kawan yang jenjalan dengan ktorg. Weee~
Actually photo album ni still under construction sebab aku rasa macam nak renovate/decorate sikit sikit. Barulah meriah kann~. :D


This is the cover for those photo album , actually gambar 2 models tu can be replace.
Tapi tulah dia , I can't find gambar yang sesuai lagi nak letak kat depan tu.
So , maybe laterla ye.
Btw , 2 teddy dalam gambar ni ialah gifts from Encik Dabel S. Kihkihkih.
Yang beso tu name die MOJO & yang kicik tu name die Aimin (Actually I Mean). :PP
Sebab trademark aku bila bercakap masa kenal Encik Dabel S awal-awal dulu mesti ade perkataan " No , I mean."


p.s : later nak pergi Ikea nak beli barang-barang nak deco bilik pulak. Hehehe. Definitely nak beli photo frames. Tralalalala. Huyeahh huyeahh~ :DD

xoxo



2 comments:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah