Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, August 3, 2012

Ohhmaiii , it's FOODDSSS !!~

Hey readers , selamat petang !!

Actually aku tengah bosan tahap zirafah da ni dekat office , lalu tekan dengan tak sengaja aku tertekan Google Image dan terus menaip nama makanan yang aku craving to eat !! Miahahaha.

Dannnnn , jeng jeng jenggg !!~ Tutup mataaaa. Aku nak tunjuk hasil ong gedek-gedek aku tadi ni. Heeee !!!~

SEPERISEEEE !! Tadaaaaa !!~~


* New York Cheese Cake - by Secret Recipe , haaaaa uollsss nampak tak betapa kuningnya cheese dia dan cube bayangkan betapa lembutnya tekstur cake ni. Perghhh !!~ *


* Chocolate Indulgence - by Secret Recipe , tuuuu diaaaa !!~ Sangad superb ohkehh !!~ Cair aje dalam mulut. Hohoho. :DD *


 * Ni dia Red Velvet , craving dah sangat lame. Tapi takde sape nak belikan. Hahaha. Anyone ?? (kenyit2mate). Kihkihkih *


* And this is Yogurt Cheese Cake - by Secret Recipe. Hehehe. Sedapp ! Rasa masam2 yogurt dia sangatttt SUPERBB !!~ *


* Ini kalau tak kenalkan pon orang kenal kan ?? Ikea Meatball uollsss , kalau dapat cicah dengan mustard , PERGHH !!~ Gigil lututttt wooo. :pp *


* Ni pon boleh didapatkan dekat Ikea jugak , Encik Salmon ni sangat lemak dan lembut ohkehhh !!~ Hehehe. Tapi pada sape yang tak makan pedas mesti rasa biasa-biasa je. Tips : Pergi picit cili sauce dan cicah dengan salmonnn. Punnn bolehhh !!~ :D *


* Spagheti Aglio Olio by Murni Discovery , TEHEEE !!~ Sangaddd mengenyangkan okeh. Kalau agak-agak tak habes boleh pass orang sebelah. Hahaha. PEDAS & MANTAPP !!~ Tarbaiikkkk. Btw dengar khabarnya Murni dah bukak cawangan baru dekat Bukit Jalil , ape lagi. JOMM SERBUUUU !! :D *


* Bagi yang tak kenal , ni nama dia Sambal Tempoyak. Tempoyak + cili padi. Ohoiiihoiii !!~ Ni kalau dapat makan dengan nasi panas. Ehhh tapayah cakaplah. Sure terdiammm ! Sedappp woooo !~ Pembuka selera makan aku niehhh. Hohoho. *


* Dannn macam biasa , aku dengan siakap stim limau memang dah tak boleh dipisahkan , lagi pedas + masam kuah dia , makin ligat aku hirup !! Hahaha. Kalau nak try bolehla ke Restoran Salma dekat Greenwood Gombak. Perghh !!~ Meleleh woo air hidunggg. *


* Air ni dah masuk dalam entri aku pon before ni , tapi untuk yang tak bace dan tak tahu. Ni namanya Jus Alpukat or lebih dikenali dengan nama Jus Avocado. Dan selalunye air ni aku cube dekat Wong Solo. Hohoho. Sedap !! Berlemakk gettuw. *


*  Last but not least , addictednya aku dengan Caramel Macchiato sangat difahami oleh orang sekeliling. Walaupun ade orang kate biasa-biasa je. Tapiiiii aku tetap GILAkan this drinks. Lantak keme la nak kate ape. Janji teman suke. Happily ever after. Heeeee. *

p.s : selesai sudah menjamu mata , so mari kite pulang untuk berbuka puasa. Hehehehe. hari ni aku berbuka dengan kazen-kazen aku. Steamboattt here we comeeee !!~




xoxo




- Cik Dabel N -

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah