Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Sunday, September 2, 2012

Day 3 - Cuti Cuti di Aidilfitri , Ngee~

Assalamualaikum & Hello.

Akhirnya dapat jugak sambung entri bercuti yang terggendala haritu.
Sorry la ye kawan kawan semua.
A bit busy lately.
Semalam baru selesai sesi separuh open house. Kahkahkah.
Sebab jemputan tak ramai , so namenye separuh open house. :P

So , lets sambung our journey turun from CMH.
Ohyeahhh !!~


Adik bongsu aku yang jauh lebih tinggi daripada aku.
Malangnya dia kurus sangat.
Dah nampak macam FIDO DIDO dah dari jauh. :PP


Me LOVE this picture actually.
Sangat nampak besttt !!
Thanks to my photographer. Kihkihkih.
Sape lagi kalau bukan adik sendiri. :D


Ni hasilnya bila ayah snap.
Again jadi miniature.
Hahahaha.


Ini dia buah tangan untuk Encik Dabel S , Cik Rina dan adik Encik Dabel S.
Kaktus , heeee~
Kemain berduri duri lagi aku bagi dorang.
Hidup lagi ke tak kaktus tu sayang sayangku sekalian ?? :D


p.s : kan dah kate sikit je gambar. so takdela juling bijik mate tengok gambar. sekian. thanks for your time. :))

xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah