Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, September 19, 2012

Oh pleaseee , annoyinggg tahuuu ! Pfft !!~

Assalamualaikum & Hello.

How annoying korang rasa bila orang yang korang tak kenal tapi sebok SMS nak berkawan.
Ohmaiii , pleaseee !! I don't believe that kind of friendship.
Pulak tu kalau yang hentam pakai handphone ni.
Takde lain takde bukan mesti ade si laha laha kat luar sana yang passing nombor kannn~
Kalau korang jadi aku , ape korang nak buat ??

Meh aku share dengan korang alkisah aku dengan this unknown number.


First of all , aku tak kenal dia.


And bila aku tanya dia sapa.
Memang dia jawab , tapiii aku tak kenal jugak dia.
Who is HIM ??
(Errkkk , ada iklan pulak dalam screen grab ni. Tehee !!)


Tibe tibe cakap pasal layak tak layak to be one of my friend.
Aikk , muka masa ni da saspennnsss. :DD


Bila ditanya mana dapat nombor aku.
Jawapan dia dapat dari hp tu.
Hell no !! Jawapan tu aku dah dengar masa aku sekolah menengah lagi bhaiii !!


Bila aku kata aku tak nak kenal dia.
Dia duk paksa paksa , haishhh.
Semakin berang jadinya aku masa ni. Grrrr !
Ade ke orang jahat nak mengaku dia jahat , stupidoo !!


Memaksa memang part time job budak ni agaknya.
Siap merayu supaya aku kawan dengan dia.
Hahahaha. Apela bodoh sangattt.
Kate nak kenal aku tapi name aku dah tau siap siap dah. :PP


Kan da kena sedas dengan aku.
Ikutkan hati nak bagi berdas das tapi kangg kata biadap pulak. :D


Haaa cuba perhatikan gambar pertama dengan gambar terakhir.
Apa perbezaan dia ?? Hikhikhik.
Daripada hanya unknown number terus aku save name BABI KAKI PENDEK !!
Haaaa , rasekannn nikmat doniaaa.

Bila aku bagitahu Encik Dabel S , terus dia shoot amek aku dekat office malam tu.
Dengan nawaitu nak kol si siamang ni dengan nombor aku.
Malangnya si siamang ni off handphone.
Whatalife , apa kau ada 1 handphone je ke ??
Kene tukar tukar sim ke cik abanggg oiii !!
Bahahaha. Sumpah lawak.
Lepas daripada kol tak dapat , dia hantar SMS lagi.
Cube perhatikan text yang terakhir dalam gambar tu "Awk ada kol ke".
Ehhh takkan la pulak roh aku yang kol !! Pffttt !!~
And terus lelaju aku gtau Encik Dabel S budak tu dah SMS balik.
Dan Encik Dabel S pon lelaju kol dia.
Bila Encik Dabel S "HELLO" je terus dia letak fon. Kihkihkih.
Kau kacau aku , beriya betul. Tapi penakut !!
Katanya kau nak sangat kawan dengan akukannn.
Dah macam orang takda kawan , so kat sini aku bagi ko banyak kawan.

" Ohooiii blogwalker semua , silalah amek no fon dia. Dia perlukan kawan !! "


p.s : sorry la kalau kau rasa teraniaya dengan entri macam ni , tapi aku memang tak suka orang annoying macam kau kacau life aku. mekasih sebab beriya nak kawan dengan aku. kahkahkah. :DD


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah