Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, September 13, 2012

Ohh STRESSnya aku !!!

Assalamualaikum & Helloooo.

Harini aku nak jadi pakar psikologi pulak. Haaa da apehal pulak dengan aku ni ??
Hikhikhik , sebenarnya takda apa apa pon. :P
Just semalam duduk berborak borak dengan colleagues pasal STRESS BALL.
Apa pulak menatang STRESS  BALL ni ??
Korang semua agak agak apa ?? Sounds so interesting kannn~

STRESS BALL ialah sebiji bola yang boleh dipicit picit dan diramas ramas bila korang stress.
So , korang boleh kurangkan sesi muka ketat sesambil mengurangkan stress yang beraja di hati. :D

Korang pernah tengok tak stress ball tu macam mana ??? TAK PERNAH ??
Sila rajin rajinkan diri untuk scroll , penat aku cilok gambar stress ball ni dekat Encik Gugel tahu. :PP


Tengokkkk , ada banyak bentuk tau stress ball ni.
Even dalam kepala dah disetkan bila orang cakap ball mestilah bulatkan.
Tapiiii bentuk bintang ponnn ada. Kahkahkah. :D


Banyak kannn corak dia , seronok pulak rasa.
Siap ada corak BEN 10 tu , haaa kau hado ?? Hewhewhew.


 Patutnya nama dia STRESS STAR , bukan STRESS BALL daaaa~


Alahaiii , comel je ada mimik muka pulakkk stress ball ni.
Rasa nak beli je yang warna merah tu. Nakkk nakkk nakkk !! :D


Mari mari mariiii , pilih pilih nak warna apa.
Kalau aku , mesti warna MERAH !!
Barulah garangggg , rawrrrr !! :P


Yang ada rambut pon ada jugak , kahkahkah.
Comel gila !!


Kalau aku squeeze yang warna merah punya stress ball , mesti camni rupanya kann~
Arghh !! Cantiikkkk sangat kuku. :D

Pfffttt !! Aku rasa aku sangat sangat perlukan stress ball ni sekarang.
Kalau boleh nak bawak pergi mana mana je.
Senang , kalau aku agak agak bengang boleh aku squeeze squeeze stress ball ni.
Fuhhh !! Baru puas hati aku. Hehehe.
Yang paling penting kena letak 1 dekat office since kerja aku melambak lambak sangat sekarang ni.
Sampai naik naik stress aku dibuatnya.
So , please buy for me 1 stress ball.
No I mean 1 carton of stress ball might be needed !!! :DD

Thanks for your time readers ! 

p.s : agak agak kalau korang tahu mana nak beli stress ball ni silalah bagitahu aku eh eh. Tinggalkan komen anda di bawah.


xoxo


1 comment:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah