Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, September 24, 2012

Pengapit , pengepit , tersepit !!~ :P

Assalamualaikum & Hello.

Selamat hari Isnin people !!
Kemain bersemangat kann~
Padahal today supposed to Monday blues kot. Kihkihkih.
Maunya tak bersemangat , daripada pagi tadi duk Gugel je.
Gugel gugel design baju. Heee~

Baju untuk sesi menjadi pengapit yang mengepit pengantin laaa.
Takkan baju kahwin aku pulak !! Ohmaiii. :P
So , gugel punye gugel.
Adalah a fews design yang buat aku cam tertarik marik.
Antaranya ialah :


Disebabkan aku ni kurus melidi , design ni pon cam best kann~


Ni design kurung peplum.
Lawa kann~
Dengan kembang die , omaiii !!
Gile barbie doll !!. :DD


Lawa kannn !!


But dalam banyak banyak ni , aku suka design ni !!
Sebab aku suke Scha ? Hahaha.
Taklahhh. Sebab much more simple. Tak over okehhh. :P

Disebabkan aku diminta untuk jadi pengapit untuk both sides.
Makanya akan ada 2 color nanti.
Which is PEACH and DARK BROWN.





So , which color yang sesuai untuk dark brown ??
Peach yang mane 1 niii ??
Waaaa !! Y_Y


p.s : kepada yang mahir sila tinggalkan komen , hehee. plus please advise me kain apa yang sesuai nak buat baju macam Scha tu !! :DD


Thanks for your time !!


xoxo


5 comments:

  1. Kita suka ni 2 & 3.. bila nak pi beli kain ni?

    ReplyDelete
  2. Awak suke 2 3 kite suke 4. Sebab simple. Kite nak mengapit je. Hahaha. Kang over dari pengantin. Jenuhhh !~ :PP Tah bile eh nak g.

    ReplyDelete
  3. haha.. ok jugk 4 tu.. simple je. hujung lengan letak lace..umm bila ek nk pi..awk dtg putra bile?

    ReplyDelete
  4. Kite pon tatau ag nak g Putra bile. Abg apiz kawen nanti la kot.

    ReplyDelete
  5. kita tak dapat jumpe la kot.. eshat kojo!!~ Y__Y

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah