Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, October 12, 2012

Buat hal dekat kedai baju pulak , TEHEE !!~

Assalamualaikum & Hello.

Kelmarin ni ktorg buat hal dekat Kenny Rogers Viva Mall.
Semalam ktorg buat hal dekat kedai baju dalam Times Square , Kahkahkah.
Memang dasar buat hal betul budak 2 ekor ni. Heee !~
Sapa lagi kalau bukan aku dengan Awin. :P
Ktorg buat apa ?? Merompak baju ??
Eeiiiishh belum tahap nak jadi penyangak lagi.
As usual lahhhh , camwhore dalam kedai orang. :DD


Hahaha dah kau tibai spek mata kat kedai orang.
Kau try try pastu bagi balik , hahahaha.
Ampun ktorg bukan nak beli.
Bebajet je nak beliiii !! :DD


Kau tengokkkk ! Dahla kedai tu bersepah dengan plastik berbondong bondong.
Kau 2 buat tambah semak lagi dekat depan cermin tuuuu.
Ape kau hengat kau cantik sangat nak posing sane sini. :PP
Sekian sahaja untuk entry kali ni.
Later later aku tambah lagiiii. *mood nak larik pergi jamban niiiii*


p.s : kau jangan pikir ego kau sorang je , aku pon ada jugak. *takde kaitan langsung.Ihikhik*


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah