Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, October 22, 2012

Pelik , Blerghhh !!~

Assalamualaikum & Hello.

Tadi pasal makan makananggg , now pasal EMOSI. Kihkihkih.
Kau dah kenapa Cik Dabel N wooooiii ?? Tak sihat ke ?? Cacat eh ??
Erkkk....erkkk....rasa rasa macam sihat tapi emosi ni yang tak sihat. WHY !! T_T

Kadang kadang rasa nak marah....
Kadang kadang rasa macam menyampah sangattttt....
Kadang kadang rasa meluat pon hade....
Kadang kadang rasa macam nak nangis , tapi cam tak tentu hala pulak dah....
Kadang kadang rasa nak maki , hissshhhh....
Kadang kadang rasa benci pon ada....
Kadang kadang rasa malas nak communicate....
Kadang kadang rasa dia tak memahami....
Kadang kadang rasa kosong....
Kadang kadang tak rasa pape langsung , haaa amek kau !!

Semuanya serba tak kena. Aiyooo !~
Orang kata nilah nama dia Dugaan Bercinta.... Ermmm yeke ??
Bak kata orang ni semua sebab syaitooooonnn dah mula nak kacau kita.
Dah mula nak menggoyangkan apa yang ada. Is it ??
Waaaaaa , seram sejuk pulak terasa. Y_Y
Ni belum aku take steps nak ke arah sane nun haaaa....
Kalau dah take steps tu ??? Sure sure makin banyak dugaan right ??

So , nak tak nak aku kene KUAT !! Yessss !!
Abaikan ape yang aku rasa tu , tak datang hasil pon kalau dilayan. Kannn~
Sekian sahaja kisah emosi tak stabil aku , hikhikhik
*haaa nampak , tadi kat atas cam stress kat bawah ni elok pulak. Hishhh*
Kalau korang pernah rasa macam ni , meh kite seeppp sikit !! :PP


p.s : semua ni mainan perasaan je , semalam kene mainan tido sebab MIMPI HANTU !!


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah