Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, November 16, 2012

Having Fun , Ngeee !!~

Assalamualaikum & Hello.

Seperti biasa , bila ada je cuti mesti spending time together.
Dan yesterday , ktorg pergi jalan jalan dalam jem. Hikhikhik.
Actually pergi amek lace je dekat OU , miahahahaa. Semata amek lace je okeyh !!
Naseb buah hati sporting , Tralalalala. :P


Tuan tanah yang gila camera , hahaha. Naseb koranglah kene tengok muka aku.
Merah mak ngahhh mulut iollss , sangat retis terasa di situ. Lalalalala.


Dah agak macam bosan camwhore sorang sorang.
Maka dengan itu aku jemput buah hati untuk join sekali. Hikhikhik.


Dan inilah hasilnya bila dia dah join sama , wohooo !!
TENGOKK !! Kami yang over sengih tauuuu. Pfftt !!~ :P


Dah pergi sana kau bawak kereta , hahahaha.
Jangan masuk dalam gambar dah , focus dengan jalan tu ye darlinggg. wink wink.


Eh mamat capang ni masuk gambar balikkk !!
Amboiiii kemain gumbira kau yeeee !!


Actually gambar gambar kat atas ni masa stuck jem hoccay.
Sangat rasa nak menghamun je. Tak boleh ke rakyat Damansara ni duduk rumah je.
Kasi aku pergi jalan jalan pulak. Haizzzz.


Akhirnya !!! Dapat jugak makan Tutti Frutti. Oh i'm craving it for sooooooo long tahu !!
Kepada yang tak tahu alkisah Tutti Frutti boleh klik SINI.

Lepas je amek lace dan makan Tutti Frutti , terus shoot balik.
Sebab ada agenda lain yang perlu ktorg kejar. Fuuhhh !!~
Macam pelarian Somalia plak rase. :DD


And this is the event yang ktorg kejarkan tu !!
Its BOWLING people !!
Mini tournament with the familia , ohhh so so so funn !! Ya I'm having a great time. :D


With my younger brother , terpaksa suruh dia rendahkan badan dia sikit.
Sebab dia sangatttttt tinggi okeh !!


Sila perhatikan buah hati aku dengan adik aku , eh eh eh.
Same betul perangai korang ye. Berlagak dengan bola masing masing. Pffttt !! :P


And this is me , si gila yang main bowling dengan dress cinderella. Ahaksss.
Sila abaikan kasut merah aku yang berterabur tu. :DD


Ini adik Fiya , budak kicik yang suka nangis.
Kemain terkangkang lagi kau posing adik oiiii. Kurlasss kau mariahhh.


  Adik Fiya bersama ibundanya , duduk kusi urut gettuw.


Ini pulak daddy Fiya , nampak kan gayanya macam hebat ??
Tapi frame 1 penuh dengan longkang. Hakhakhak. Whattodo !! :P


Ini 2 ekor budak ialah adik adik aku , yee aku nampak macam adik kan ??
Dorang ni memang nampak tua. Aku je nampak muda. Bahahahahaha. :D


Ni score untuk frame yang ke 2 , jangan kau tanya mana markah aku !!
Ada yang kena lempang laju laju kanggg~ Hikhikhik.
Yang penting juara frame 2 & 3 ialah buah hati aku. Omagaddd !!~ :DD


Inilah dia muka muka bakal pemain bowling dalam sukan SEA akan datang , Kihkihkih.


Wehhh !! Kenapa muka aku nampak selebar dulang dalam ini gambar.
Deymmm !! Sakit pulak hati melihat kebulatan mukaku itu , puuiii~


Tak lupa gambar dengan budak kicik nonet nama Zara ni.
Dia ni kakak kepada adik Fiya , and this is ma kesayangan. :))
Ohhh dah terasa rindu pulak dengan keletah dia yang macam ulat ni.

Actually ada lagi activity aku lepas daripada main bowling tu.
Activity mengekor si buah hati bermain futsal dekat Vrox Bangi , wuhuuu !!
Sila jangan bayangkan macam mana rupa aku pergi futsal court dengan dress tu. Hikhikhik.
Sangat terasa divvvaaa hokey !! Ampunnn ya pak. Cinderella tumpang lalu. :P
Sekian sahaja entry pembuka di pagi Jumaat ni.
See uollss sooner or later insyaAllah.


p.s : rasa nak main bowling lagi walaupun aku main setakat untuk bersihkan longkang je. :P


xoxo



No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah