Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, November 29, 2012

Malaysia VS Laos , woot woot !!~

Assalamualaikum & Hello.

Semalam telah berlangsungnya perlawanan bola sepak untuk AFF Suzuki Cup.
Perlawanan antara Malaysia dan Laos , dekat Stadium Nasional Bukit Jalil.


Asalnya aku tak tahula pulak ada bola malam tu.
Sampailah si mokcik Rina tu bagitahu and ajak join. Maka dengan itu....
Dikerahnya buah hati buat apa yang patut. Hikhikhik.
And at last dapat jugak pergi tengok bola ! Huyeahh huyeahhh huyeaahhh !!~
Tapi motif utama adalah untuk jumpa mokcik Rina. :P
Lama gila kotttt tak jumpa dia , last sekali masa pergi Muar hari tu. Huhuhu.


Ajak buah hati camwhore dulu sebab masa ni mokcik Rina tu belum sampai.
Depa boleh lambat mai la pulok. Huhuhu.


And yeayyyy !! Akhirnya dapat jumpa mokcik ni. Ngee !!~
Jumpa jumpa terus peluk peluk macam berpuluh tahun tak jumpa. Hahaha.
Over sangat tauuu dekat stadium nak peluk peluk. Ahaksss.
Tapi hade aku kessaaahhhhh ?? :P


Disebabkan dah lama tak camwhore same same.
Maka dengan itu peluang keemasan ini jangan dilepaskan. Hikhikhik.
Joooommm kite bergambor banyak banyak !! :D


Tengokkk !! Nila sebab utama buah buah hati ktorg taknak bagi ktorg jumpa.
Nanti mesti ktorg abaikan keadaan sekeliling.
Ampun ya pakkk , bukan selalu. Eh yeke bukan selalu ?? :P


Macam macam mimik muka boleh keluar kalau dah namanya camwhore kannn~
Sikit lagi je nak buat parody sore eyes tu. Miahahahaha.
Biar Singaporean tu tau sore eyes aku lagi santek dari dia. Hewhewhew.


Ini adalah satu penyakit ye kawan kawan semua.
Bila buah hati dah jumpa padang/bola memang muka inilah yang akan aku dapat.
Dengan mulut ternganganya , fuiiiyooo sangat taksub niiii !! Huhuhu.
Malangnya aku ?? Aku \taksub tang nak jerit je. Tssskkkk.


Semangat Harimau Malaya hoccay , penat aku hafal lagu dorang duk nyanyi semalam.
Last last harini aku dah lupala pulok. Hakeleh. Hahaha.
Terhafal pon gara gara makcik yang duduk belakang aku tu nyanyi sekuat hati dia.
Dala dengan batuknya , ponnn nak jugek nyenyanyi. Haizzz.


Mana satukah antara kami yang akan berkawen dulu ?? Erkkk !!
Takda kaitan langsung kannn~ Hahahaha.
Tu diaaa atok dengan semangat harimau malaya dia. Rawrrr !!


Haaa korang nampak tak asap kaler merah tu ??
Kalau tak nampak maknanya kualiti gambar ni tak berape bestlah. Huhu.
Asap tu asap apa pon aku tatau. Miahahaha.
Yang aku tau die kaler pink pink merah gettuw. :P
Adakah merbahaya untuk mata ?? Ponnnn tak tau !! :DD


Tengok semangat 3 beradik tu , haaa kemain kannn~
Aku pon tak pegang bendera cenggitu. Hihihi.
Mana taknye duk pegang si putih ni nak snap snap. Mana mampu pegang bendera. :P


Tu diaaa semangat orang orang kita , hohoho.
Tak kira jantina , semua bersemangat. Termasuklah mokcik Rina tu. Hahaha.
Malangnya aku lagi bersemangat hanya pada 2nd half , ape pon tak boleh. :DD
Kalau Apek jadi keeper semalam kan besstttt !! Sobsobsobs. T_______T

Malaysia 4 , Laos 1.
Tahniah buat Harimau Malaya.


Sekian sahaja untuk entry bola pada kali ini. Ahaksss.
Nanti nanti kalau ada match lagi , akan aku ceritakan kat korang hoccay.
Daaaa~ Love ya !!~


p.s : suara ahkak sedikit sebanyak seperti suara bafuk bafuk di Lorong Haji Taib hoccay harini. Pfft !!


xoxo

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah