Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, November 20, 2012

Semua dalam 1 entry , haaa gasak !! :P

Assalamualaikum & Hello.

Banyak tak banyak sangat pon bende nak cerita , tapi adalah daripada takde.
Weekend yang agak sibuk , semua gara gara tarikh event semakin dekat.
Sangat memenatkan. Penattttlahhh sangat. Hikhikhik.

Alkisah Sabtu :

Sabtu hafday kerja , bukan buat kerja pon. Duk goyang kaki act like a boss. :P
Nak wat guane boss takdok. So akulah boss. Miahaha.
Balik kerja dijemput buah hati - terus ke Putrajaya (wedding).


Theme of the day : Black !! Padahal mama si dia request kaler maroon. Haha.
Suka langgar theme kannn~ Lalalalala.

Lepas habeskan masa tengok pengantin dan verangan nak jadi pengantin.
Sambung perjalanan ke Shah Alam - Lepak Barra Sec 7.
Jumpa kezen aku from Kuantan. Dia ada raptai konvo dekat UiTM Shah Alam.
Sorry takde gambar , sebab duk bz mencerca orang. Miahahaha. :D


Dari Shah Alam balik ke Kg Pandan - rumah atok aku. Fuhh !!~
Ada doa selamat sikit sempena wedding kezen aku dekat Perlis this coming Saturday.
Dan berakhirlah sudah jadual yang padat aku dan buah hati untuk hari Sabtu.

Alkisah Ahad :

Bangun bangun pagi je , ehhh pagi ke Cik Dabel N weh ??
Terus ajak mama pergi Jalan TAR untuk shopping tudung. T____________T
Boleh pulak lupa nak beli tudung kannn~ Lace semua kau hengat. Tudung kau lupa.
Maka dengan itu , naiklah LRT daripada Pandan Jaya - Bandaraya.
Gara gara mama malas nak drive , nak harap aku drive ?? KIRIM SALAM !!
Pergi bertiga je : Aku , Mama and Adik Bongsu aku.
Jalan jalan usha tudung sampai rase nak pitam , hahaha. Banyak choice weh !!


Haaa tengokkk , macam mana aku tak rambang mata sampai rasa nak pitam ??
Aku pulak time ni memang duk usha yang ada sulam/manik.
Fuuhhh !! Memang sangat rasa nak kopak kopakkan je wallet time tu.
Tapi pikir Langkawi iollss , terus pendamkan rasa hati. :D
Alhamdulillah dapat jugak 1 tudung hitam ada manik lip lap lip lap. Lalalalala.
Ketidaksabaran nak pakai niiiehhh !! :P


Dah penat membutakan mata dekat Jalan TAR ,  terus larik pergi Sogo.
Oh ya Sogo yang always SALE tak kira raya ke tak raya. Hohoho.
Jalan jalan usha barang nak buat hantaran , eh eh eh. Hahahaha.
Tengok tengok harga set perfume bagai bagai. Ohhh pitam lagikkk !! :D
Akhirnya untuk keselamatan mata dan duit , masuk kedai sukan. Kihkihkih.
Kat sini boleh camwhore sebab aku bukan nak nengok barang punnn~
Aku ni bangsa malas nak bersenam tahuu , kalau pasal makan ye aku laju.


Balik dari Sogo singgah rumah bakal pengantin , sebabbbbb........
Sebab nak tengok Wakdong !! Hahaha. Tu je ye tujuan die tuan puan dato tan sri. :P
Wakdong - sugar glider. Ohhh sangattt kiut miut macam aku kottt.
Terasa macam nak membela waima seekor. Wacehhh waima terusss.
Daripada siang sampai malam kat sini - gara gara layan Adam Hawa. Pitammm !!

Alkisah Isnin :

Balik kerja - shoot amek baju dekat Butik Maharani - fitting sikit sikit dengan buah hati.
Alhamdulillah semua okay - lepak borak dengan owner butik. Hahaha.
Sabab menunggu bakal pengantin laaaa. Nak g makan.
Haaaa makannn !! This is may faveret part after all !! :D


There you go , Det Station. Located dekat Ampang Avenue.
Orang orang Ampang sure lah tau kannn tempat ni dekat mama.
Apa yang dia jual ?? Ada Charkuetiau , Burger , Nasi Lemak.
Tu je menu dia , but burger dia sangatttt banyak variety okeh.
Ada daging arnab , rusa , kambing dan segalaaa. Arghhh ! Rasa nak makan semua. :D


Disebabkan aku taknak tunjuk sifat gelojoh dan tamak haloba aku depan buah hati.
Maka aku hanya order charkuetiau biasa je , Muahahaha.
Konon nak jaga perut , puiiii~ Perut dah berlapis baru kau nak jaga. Hakhakhak.


Disebabkan pergi dengan sepupu sepapat aku.
Maka akan adalah budak kicik kesayangan aku ni. Nengokkk ! Duduk pon dengan aku je.
Baikkan ?? Padahal hakikat sebenarnya , dia sayang Tab aku tu je. Puiii~ :P


Balik balik rumah tu - siap siap pakai baju tido. Terus mengadap lace !!
Bukan siap siap nak tido. Ape pon tak bolehla budak sorang ni.
Whattodo , aku ni kalau menjait sesangatlah selow , macam kekura.
Konon takut jarum tercucuk jejari jejari runcing I ni. Ohhh I is tak sanggup. :D
Akhirnya selesai jugak jahit untuk tangan sebelah kanan. Alhamdulilah.
Mulakan dengan kanankan lebih afdhal. Ahhaksss.

Alkisah Selasa :

Masih belum habes Selasa , maka dengan itu......
Hidangannya adalah muka basi aku datang kerja. Hohohoo.


Sekian sahaja sesi merapu meraban aku.
Padan muka korang kena baca panjang panjang. Ehhh ade ke yang bace woiii ??
Maybe minggu ni aku akan senyap sikit dekat blog. Nak menjahit katenyeeee. :DD
Maka dengan itulah aku lambakkan semua dalam 1 entry , hahahaha.
Bubuiii !!~ Taking care uollss.


p.s : boss aku MC 2 hari , tu yang aku senang hati menyelinap masuk dashboard. Miahahaha.


xoxo


2 comments:

  1. salam neng hehe tolongtunjukan aku cara2 nak letak

    nama cam ko tue contohnya mcm cik dbel tulisan pink tue hehehe

    and yang bangun pagi bla bla tue ..
    camna nak buat mek hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak ! Aku sendiri pun tak ingat weh. Yang signature tu ko pergi dekat http://www.mylivesignature.com/ , lepas tu create satu signature ko. Dia akan ajar camne nak paste dekat code html semua.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah