Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, December 5, 2012

Haaa Tekono Den , Hikhikhik. :D

Assalamualaikum & Hello.

Akhirnya dapat pon gambar surprise birthday party haritu.
Mekasih makcik Rina sebab sudi emailkan gambar tu.
Walaupun muka aku dalam gambar tu semua macam orang penan. :P
Tapi aku sudi menghapload kat sini. *hanya selepas diedit*
Advise : Jangan buat muka sentap masa birthday party.
Kerana semua aksi anda akan dirakam , ahaksss.
So , taknak panjang cite. Silelah tengok few pictures di tempat kejadian. Hikhikhik.
Hanya gambar yang cantik mantik sahaja dipilih.
Gambar muka seperti Juon , Sundalbolong tidak akan dihapload sama sekali. Hahaha.
Enjoy !!


Happy Birthday to Me ,
Happy Birthday to Me ,
Happy Birthday to Dabel N ,
Happy Birthday to Me !!!
*sendiri pon tak perasan yang nombor 2 tu terbalik letaknya.*


 Ini salah satu dalang dalam ini rancangan WAKENABATANGIDUNG !!


Tapi inilah dia KETUA DALANG ye , haizzz !! Belasah maukkk ?? :DD


Padan muka masing masing kene calit dengan krim cake , miahahaha.
Sape suruh buli birthday girl sampai berlakunya drama airmata. Pffffttt !!


Kegembiraan jelas terserlah di wajah kami , ahaksss.
Termasuk aku sekali yang menjadi mangsa buli. Hadoiii !! >_< !

Wehhhh !! Kenapa mesti muka aku macam tuuuu , HELPPP !! T________T
Sapa yang snap gambar ni haaaaa , ada aku seligi nanti kangggg~
Kenapa mesti aku yang burukkk , weeeeiiiii !!
Dengan jari jemari runcing tuuuu , dah macam hantu nak cekau mangsaaaa. DEYMMM !!
Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri , HARHARHAR !!


Okay gambar ni baru nampak sopan semuanya. Hahaha.
Thanks guys sebab berjaya prank aku sampai berjejeh airmata 'kak long cheras' ni. Huahuahua.
Family aku pon sama naik je dengan dorang , planning nak kenekan akuuu. Tak baikkk tauuu.
Doa orang teraniaya ni selalunya termakbul ehhh. Haa siaplah korang.
Ohhh ini tidak adil tidak adil tidak adil bagikuuuu.
*eh teryuna pulak tetibe*


TARAAAA !! This is my birthday cake. :D
Jangan jelessss. Sedapppp !!
Nampakkan dengan jelas angka 23 tu. Hikhikhik.
Lagi 2 tahun dah layak kawennn. Eh tetibe.


Aku ada hadiahhh , haaa banyakkkk. Korang ada ??? Takdo kannn~
Baik tau buah hati dengan besfrenggg aku ni. winkwink.
Terima kasih daun keladi , kalau boleh bagilah tiap hari. :P


Walaupun sebelum ni aku dah letak gambar ni dekat entry sebelum ni.
Tapi sekarang aku nak letak jugak lagiiiii....
Biarlahhh orang nak kata berlagak ke hape keeee. Janji aku hade korang tak hade. HARHARHAR !!

p.s : cantikkan aku edit gambar , langsung tak nampak macam org penan kann~ :P


xoxo


2 comments:

  1. Hahahahahah.. Ok cantik2 gmbar2 awk edit.. memang prooo :D

    Hope awk suke kena prankkkkkkk!! hahahhaha :D

    ReplyDelete
  2. Sukeeeeeee sangat !! Rasa macam nak kunyah kunyah je korang semua malam tu. :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah