Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, December 14, 2012

Big Boss & Yana Yassin ?? Apakah kaitan mereka ?? HAH !!

Assalamualaikum & Hello.

Wah title entry sangat macam hover nak mampos kannn...
Tapi itulah dia kenyataannya. Apakah kaitannya mereka berdua ni.  Waaahhh gettuw !!
 *banyak persoalan nampaknya. hihihi*

ihsan : tab aku yang jelita

CONGRATULATIONS MR HENRY

Walaupun Malaysia kalah semalam , atleast harini bangun pagi adalah jugak benda yang boleh dibanggakan.
Hidup 1 Malaysia , EHH ?? :D

ihsan : folder gambar kat ofis , hahaha

TADAAA !! This is my big boss yang hebat tu. Kacakkan ? HIHIHI.
Apa pon aku tetap bangga jadi anak MALAYSIA !!
*sebenarnya bangga sebab Malaysia kalah dengan Thailand bukan dengan Indonesia , kihkihkih.*
'Saya Anak Malaysia , Saya Anak Malaysia , Saya Anak Malaysia , Saya Anak Malaysia'

One more thing yang boleh dibanggakan ialah bila Yana Yassin dapat IPHONE 5 dengan harga RM 5 !!
WHATTTTT !! Is it for reallll ??

ihsan : FB Yana Yassin

Tengok !! Sangat jeles hoccay. Bercucuran airmata tengok gambor ni. ARGHH !! Y_______Y
Caption dia "Sungguh tak terkata , tuah blogging. Tq Celcom.#iPhone5."
Itulah yang dinamakan "Tuah ayam nampak dikaki , tuah manusia siapa yang tahu."
Haritu cabutan bertuah takda tuah , malam tadi cabutan iPhone ? Terus jadi hak milik. Hamekk kau !
*terus bersemangat nak jadi blogger tegar macam dia , huaaaa. minta minta bukan hangat hangat taik ayam , mihmihmih*
So apa kaitan mereka ?? KAITAN MEREKA IALAH MEREKA BUAT AKU BANGGA , JYEAHH !!
Okay , sekian sahaja entry cuci mata cuci otak di pagi hari.
Babaiiii , nak buat kerja pulak. :D
Love yaaa people....


p.s : cuti sudah approve untuk 28 and 31 december ni , wihuuu !! masuk ofis balik bila 2013. WOW !!


xoxo


4 comments:

  1. Haha tak habis habis dgn iphone dia tu. awk beli jela nad nanti mane tau ada org follow beli iphone gak haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Kite memang adore dengan iPhone kot. Nak beli rasa macam lepas tu mengemis makan batu akuarium. Y_____Y

    ReplyDelete
  3. oke sy jelly dgn awk dpt iphone 5. =.=

    ReplyDelete
  4. Jelly kannn tengok Yana Yassin dapat Iphone5 tu. Rawrrrr. -___-"

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah