Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, December 17, 2012

Bila Zara Zenia pergi sekolah , HIHIHI.

Assalamualaikum & Hello.

Zara Zenia Khalisyah dah besar dah , dah 3 tahun pon.
Hari ni 17.12.12 , first day dia pergi sekolah.
Tadi pagi daddy and mummy dia hantar pergi sekolah. Orientation katanya.
Tak terbayang budak kecik yang aku selalu dukong dukong tu pergi sekolah.
Nangis ke tak , happy ke tak , suke ke tak , ada kawan ke tak.


Sebelum pergi sekolah , sempat bantai tido dulu seround. HARHARHAR.


Bangun tido je terus sampai tadika da , hihihihi.
Alololo muka takbleh blah , terpakse je muka.
Dengan botol air dia , EISHH !! ASAL COMEL SANGAT KAU NIIIII.


Zara budak pandai , tamo nangis eh eh eh ??
Kupikirkan dia nangis time ni. Tanye tanye mummy and daddy die.
Ohhh Zara tak nangis lahhh. Good girl !! :D


WAHH !! Banyaknya kawan kawan kakak. Suka la pergi skul lepas ni.
Orang belum bukak buku dia dah bukak buku. Selalu over tauuu !!
Apa pon good luck Zara !!
Lepas ni mesti bukan main keletah lagi mulut tu nak bercakap cakap.
Rindu gile kat budak tecik niiii.
Padahal baru je jumpe Sabtu haritu. :P
Okaylah nak buat kerja.
Babaiiii semua. 


p.s : tak sabar nak vacay , hihi. sebab nak jumpe Zara. :P
*semua gambar ihsan whatsapp family group*


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah