Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, December 20, 2012

Cinta Sana , Cinta Sini.

Assalamualaikum & Hello.

Orang kata awal awal bercinta semuanya indah , eh yekeee ?
Masa ni bau kentut pon wangi macam bau perfume Victoria Secret ,  WOOOO !!
*gila hiperbola kannn ayat kauuu , hikhikhik*
Tapi bila dah lama lama bercinta semuanya tak berapa nak indah , gggrrrr.
Mulalah kentut yang dipuja tadi tu bertukar bau bau bahan toksik terkumpul.







TAPIIIIII













BUKAN NI YANG AKU NAK CAKAP SEBENARNYA












Aku nak cakap yang aku nak jumpa buah hati aku. Tu jeeee. HARHARHAR *gile gedikkkk kau ni*
Kalau awal awal bercinta dulu tiga empat kali jumpa dalam seminggu.
Kalau sekarang ni ?? Hurmmm. Seminggu sekali jela. Boleh bilang dengan jari der wa cakap lu.
Itu pon sebab wedding wedding wedding , kalau takde orang kawen ??
Gamaknya tak jumpalah kauuuu. PFFFTT !!

Kalau awal awal bercinta dulu , takut takut nak sebut perkataan 'bola'....
Sekarang ?? Dengan aku aku dia sauk bawak pergi tengok bola. Sabor ajelah wahai hati.
Tengok bola dekat stadium tu boleh lagi.
Ini tengah tengah dating bersuka ria berjimba raya....







TETIBAAAA....









Buah hati : Dak dak ni last minute ajak main bola padang lah , boleh tak ??
Aku : Hmmmmmm. Okay. *sambil buat muka tafayikfik*




Takkan kau nak kata tak boleh ??
Kang mau ada yang tertelan boot bola yang memang ada dalam bonet tu. HURHHH.
*nampak permainan dia ? beg baju/kasut bola semua dah siap dalam bonet , lagi nak last minute. haizzz*

Tulah namanya , awal bercinta lain bila dah lama sikit bercinta lain. HARHARHAR.
Nak ke taknak , kau telan jela ye jemaaahhhh. :DD
Bilalah agaknya boleh dapat balik quality time macam awal awal bercintan dolu ??
Pikir pikirkanlah dan selamat beramal.



p.s : kalau agak agak nak muntah hijau sebab baca entry ni , sila amek baldi dengan aku. KBAI !!


xoxo


3 comments:

  1. haha biasala tu nad masa awal2 nk ngorat sumenya boleh muahaha. tapi takpe bf awk pg tgk bola kan bkn tgk pempuan lain so baik awk ikut dia pg bole share hobi muahaha :p

    ReplyDelete
  2. @Rina : Haha sabar laaa niii. Uwaaa T_____T

    @Cha : Hahaha. Memeyyy lewww. Hikhik. Tapiiii makkkk. Ai is nak dedatinggg. :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah