Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Sunday, December 2, 2012

Happy Birthday to ME !! :P

Assalamualaikum & Hello.

30 November 2012 that I won't forget sampai bila bila.
Thanks to family , buah hati and besfren for the surprise.
Tepanjat gegirl hoccay , mencikkk korang !!
Mama pon sampai hati berpakat dengan buah hati aku tuuuu. Arghhh !!

What had happened ?? Hushh sangat rasa nak marah kalau ingat balik. :D
Tapi marah marah gedik namanya.
So , as a starter. Korang bayangkan mood aku yang terpaksa bekerja.
Yaaa bekerja on my special day. Whatalife. Sangattt pfffttt kannn~

So balik balik kerja yang aku expect is going to celebrate it lah kan.
Maybe going to my faveret restaurant , boleh makan siakap stim limau.
Ouchhh !! Siakap stim dekat kedai tu sangat ohsem hoccay.
But then buah hati aku kate nak lepak lepak dekat Viva Mall dulu.
Aku pon go with the flow since dia yang bawak kereta kan~

Lepak punye lepak punye lepak macam tak reti nak gerak pulak.
Tapi still layankan je , malas nak pikir bukan bukan pon.
And we did discuss on something , hihihihi.
Agak agak macam dah takde benda nak borak , ktorg pon angkat bontot.
And still tak pergi pergi makan. Arghh !!!

Tetibe terus get a phone call from Mama.
Katanya kene balik rumah sekarang jugak.
Sebab dia nak suruh aku kemas bilik aku.
Katanya makcik aku from Kuantan nak tumpang. Haizzz.
Masa ni kemarahan dah menggununglah kann~
Kalau korang pon sure sure naik hangin right.
Dengan kebulurannya , arghhh.

Terus balik rumah and he did send me sampai depan pintu rumah.
And dia pulak tu yang bukak pintu.
Tetibe aku pelik "kenapa rumah ni gelap ??"
Dannnnn........tetibe !!

HAPPY BIRTHDAY !!!

Terus rasa nak nangis !! Gerammmmmm gile kot.
Patutlah si buah hati buat tak port je aku yang nak makan siakap tu.
And patutlah jugak takde sorang pon dalam rumah wish birthday aku.
And patutlah besfren aku pon tak wish. Geram takkk ???
Geram punye pasal sampai nak tangkap gambar pon muka tah pape kua. :P
Currently aku takde gambar kejadian malam tu.
Later aku dah ada gambar tu , aku akan upload hoccay.
Tapi aku akan make sure gambar yang comel dan cantik je aku hapload. :DD


This is my pressie , hihihi. Mekasih buah hati and Makcik Rina !!
Sayang korang sangat sangat. Lain kali buat lagi yeeee. :D
Love ya people. Muah muah. Babaiii~


p.s : menunggu gambar dengan penuh teruja , hihihi.


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah