Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, December 5, 2012

JANGAN BIADAP !!

Assalamualaikum & Hello.

La ni aku nak tulis entry lepas geram ye semua. :D
So ampun maaf dipinta jika bahasa yang digunakan sangatlah lancang.
Aku ni bukanlah seorang yang sangat sensitif ke apa ke.
Yang sampai benda kecik pon nak terasa. Pfft !!
Tapi aku palinggggg pantang part orang biadap ni.
Bangsa biadap ni kadang kadang buat aku rasa macam nak smack je muka dorang.
Kalau biadap dengan aku je takpa , masih boleh diterima.
Tapi kalau biadap dengan orang sekeliling aku , perghhh !!
Memang meminta "mutiara kata" korang ni tahu.
Bukan aku nak kata aku ni angel , baik sangattt !! NOOO !!
Tapi aku ni still boleh bezakan sama ada apa aku buat tu biadap ke tak.
Mengguris hati orang ke tak. Huhhhh.
Minta maaf la  ye nak cakap sikit.
Orang yang biadap ni aku pon tataulah nak salahkan sapa sebenarnya.
Nak salahkan mak bapak , ala dah besar panjang boleh pikir.
Nak salahkan cikgu kat sekolah , cikgu tu kan contoh terbaik.
Nak salahkan kawan kawan , sendiri pilihla yang mana baik mana buruk.
So pendek kata , salahkan diri sendiri !!
Sebab bodoh nak mampos ! Apa kau pikir donia ni engkau yang ponya. Haizzz.
1 perangai bangsa biadap ni yang aku perhatikan la eh.
Kalau dia biadap dengan orang semestinya BOLEH.
Kalau orang biadap dengan dia semestinya TAK BOLEH.
Macam mana tu ??
Kau nak orang layan kau elok elok.
Tapi cara kau layan orang tu elok sangat ke ?
Dunia ni bulat weh , bukan bujur bukan lonjong.
Kadang kadang kau kat atas , kadang kadang kau kat bawah.
Sendiri mau ingatlah , jangan sampai dah kene batang hidung baru nak diam.


p.s : nak letak fon pon kene hempas hempas , biadapnya kauuuu. Zzzz.


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah