Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, December 21, 2012

Mari kita lihat siapaaa yang kenaaaa , HIHIHI

Assalammualaikum & Hello

Disebabkan telah ditag oleh Rina dalam entry dia , so rasa rasa macam kena buat jeee. :PSo , terimalah jawapan seikhlas hatiku ini. HAHAHA


1. Siapakah diri saya di rumah.

Seorang anak perempuan sulung dan tunggal. Sama je dekat rumah and luar rumah.
Bezanya dekat rumah , mama jadi teman gossip and tengok kedai kedai online kat FB.
Daddy's little girl sebab ayah selalu je bising bising mencari aku kalau aku hilang. :P

2. Siapakah diri saya di samping rakan.

Between friends pulak , aku ni minah yang suka cakap cakap cakap dan cakap lagi. HARHARHAR. Pendekkan kata peramah tak kena tempat. Aku suka buat orang ketawa walaupun annoying. :P 
But aku hanya bercerita 'sesuatu' dengan kawan rapat aku je. Hanya dorang yang rapat je tahu macam mana rupa aku bila dah mengamuk dah dorang je tahu aku ni macam mana sebenarnya.
Tak kenal maka tak cinta , EHHH !! KEKEKE.

3. Lima benda yang di idam idam kan tapi tak dapat lagi


- Sebuah perkahwinan yang sah. AUCHH !!
- Nak jumpa Hazama , KAHKAHKAH. :D
- Nak beli segala barang rumah dekat IKEA. Mampu ke mamposs ??
- Nak beli rumah , condo perhaps ?? penthouse ??
- Nak pergi Korea , hmmm. Dapat pergi USS pon ok dahla. :P

4.Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saye?
Syazwan Bin Shumali. Ngee !!~
5. Ceritakan LIMA perkara saye paling suke tentang dier?

- Dia hormat family aku and pandai ambil hati dorang. Even anak buah aku pon suka dia. Hihihi.
- Dia sudi jadi driver aku tiap kali nak dating. Due to I don't have driving license. MIAHAHAHA.
- Dia sudi kena marah,kena bebel bila datang mood aku yang swing. Mekasih bieee. :D
- Dia suka buat surprise. Untuk tahun ni je dah 2 3 jugak rasanya. Ggggrrr !!
- Dia sudi terima kekurangan dan kelebihan aku. Wahh !! Gettuwww. *malu iolss*

6. Tarikh membina ikatan, eceh!
01 Februari 2012. <3
7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?
Kenangan pahit ? Hmmm. Taknak ingat dah. Ambil yang jernih buang yang keruh. Heeee. :)
8. Lagu tema chenta?
Banyak sebenarnya , tapi di awal hubungan ktorg , lagu Bawa Aku Pergi but my favourite is Bedroom Sanctuary - Lagu.
*Rindu pulak nak dengar dia nyanyi walaupun suara macam Tomok zaman Newboys. Hahahaha*
9. Apakah perubahan yang saye nak tengok pada dier?

Aku nak tengok dia berubah daripada seorang boifren kepada seorang suami !! HAMEKKK kauuu !! :D

10. Tag 10 member lain? 



p.s : berjaya jugak jawab , semua gara gara takde kerja nak buat. KIHKIHKIH. Silalah cuba. :D


xoxo

4 comments:

  1. Makanya akak kena buat 2 entry yang sama berbeza jawapan okeh. :P

    ReplyDelete
  2. hahaha.. betul2 tu.. kak cha kena buat 2 entry.. hihiihi..

    thanks mkcik buattttt :D

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah