Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, December 8, 2012

Molly Rahman & Nurmad Wedding , :)


Assalamualaikum & Hello.

Wedding....wedding....wedding , itu jelah activity aku untuk tahun ni.
Tah tahun bila pulak dorang kena attend wedding aku agaknya , HARHARHAR !! 
Semalam dapat invitation wedding dekat Sime Darby Convention Centre Mont Kiara.
Dengar nama tempat pon dah gahkan ?? So weddingnya wajiblah gah jugak kannn~


This is the convention centre look like , cantikkan ??
This event pulak berlangsung malam , maka dengan itu bertambah tambahla cantiknya.
Gambar adalah ihsan Google , hahahaha. :D


Tengok decoration hall dia , sangattttt exclusive hoccay.
Terus mood berangan nak kawen grand grand sampai , ahaksss. :P


Event untuk malam tu just hanyalah sekadar dinner dan majlis potong cake.
Kau cubaaaa tengok cake dia , waaaahhh !!
Dia pon decoration background tu pon sangat ai adore hoccay.
Simple but nice. Sukaaa sukaaaa sukaaaaaaaaa.


Menu dia ponnnnn. Hambekkk !!
TARBAIKKK untuk tembolok anak gajah comel macam aku ni. Hahaha.
Sedappppp , berbaloiii baloiiii.
Entah berapa ringgitlah per head kannn~
Tengok pon menu pon dah menakutkan. Zzzzzzz.
Dahla invitation card pon limited 1 card for 2 persons. Haaaaaa.


Tengok dessert dia wehhhh !! Comel tak comel !!
Aku sampai tak habesla nak makan sebab comel sangatttt. Hikhikhik.
*alasan selamat , padahal da kenyang teruk*


Sambil sambil makan ktorg dihiburkan dengan live band jugak.
And untuk pengetahuan korang semua performance malam tu diperform oleh "bafapukfuk" ye.
Lebih kurang 2 3 table penuh dengan kaum kaun itu.
Kemainnn cantik cantik semua. Malangnya ai tak sempat nak snap snap. :P
*padahal takut kecantikkan aku diovershadow mereka , kahkahkah*


Cubaan merosakkan gambar berjaya ye kak ?? Seronok yeeee ??
Haaaa ni dia cubaan masukkan gambar buruk ni dalam blogggg. HARHARHAR !!
Rasakan nikmat doniaaaa , ingat orang taknak hapload ke. Pfffttt.


Haaaa kan elok kalau macam ni. Ini idok , dibuatnya muka kum kum tu kat tepi. :P
Macam ni barulah nampak muka orang orang kaya. Mamposss.
Barulah ada chance orang pakai ferrari nak ngorat. Miahahahaha.
Tapi maaf saya lebih suka kereta tempatan , satria neo merah itu pilihanku. Puuiii~
*ayat cover line , kalau tak nnt buah hati merajuk pulok. hikhikhik*

Lepas event habes , terus berebut rebut nak tangkap gambar dekat stage.
Terus terkeluar perangai setinggan , HARHARHAR !!


Kami hanya bertiga.
Naseb kaulah Adin muka kau buruk dalam gambar ni. :P
Muka kau mane pernah elok dalam semua gambar. Hewhewhew.
Janji aku ngan mama je cantik cukuplah.
Kau tu watak tambahan je. MIAHAHAHAHA.


Bila muka kau elok je dalam gambar kan Adin , mesti ada hantu kum kum. :P
Sila rujuk watak dibelakang kami tu ! Yang tengah ngangaaaaa tu.
Haaa dialah hantu kum kum yang kami maksudkan. BAHAHAHAHAHA.
Tulah sape suruh rosakkan gambar ktorg dengan ngangaan kau tu. Zzzzzzz.
*tengok kasut aku dengan mama , sama ! kaler je lain. mamalah ni suke tiru aku. pffftt*


Bila diapit oleh 2 orang raksasa ni , ohhhh terasa keciknya aku !! Hahahahaha.
HELPPPP MEEEE !!! Raksasa gorgon nak telan akuuuu. :P
Korang buatla muka tahan nafas korang tu tapi aku tetap nampak perut korang. Bluekkkk~


Dan kami ialah James Bond Lorong C-9 Kg Pandan. Kihkihkih.
Sebok tau raksasa ni kacau ai nak berposing comel comel dekat stage tu. Pffttt !!
Asal nak snap je mesti ada gangguan gangguan makhluk perosak.


Okay sekarang barulah aman dan sentosa ye rakyat jelata.
Terima kasih kerana sudi membaca.
Jumpa lagi dalam next entry.
Babai semuuuaaaa !! Happy Saturdayyyy. :D


p.s : petang ni ada tournament bowling between family and buah hati adalah pemain import family aku. :P


xoxo

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah