Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, December 6, 2012

Satu Haribulan Doblas Dua Ribu Doblas , :P


Assalamualaikum & Hello.

Haritu dah bertunang , sekarang kenalah kahwin pulak.
But this is the reception on lelaki punya side.
Perempuan punya side ktorg tak dapat datang sebab clash date.
Clash date dengan wedding kezen aku belah mama.

Maka dengan itu muncullah aku sekeluarga dan buah hati dekat Bukit Manjalara , Sabtu lepas.
Betul betul masa aku dan buah celebrate 10 months anniversary. Ahaksss.
Theme : Soft purple , cantikk !! Aku suke design baju dia. Fuiyooo~
Simple je di mata pandangan aku.


Selamat pengantin baru Kak Ida & Abg ............... , DEYMM ! Aku lupa lagi nama dia. Pfft !!
Apa nak jadi ni , asiklah lupa nama orang. Nak kata tua ?? Muda remaja lagikkkk.
Takpeeeee , nanti nanti kite berkenalan ye ahli keluarga baru. :D


Kalau adik aku yang bawah aku ni masuk gambar , mesti JAHANAM !!
Apa dia ingat dia hensemmmm kalau pose terkongkang camtu. HAHAHA.
Serabutnyesss pandangan mata ahkak ni tauuu , zzzzzzzz. T______T


Nampakkk !! Kalau dia takde , gambar jadi cantik dan sesuci embun pagiiii. Ahakssss.
Tengok aku pergi wedding , kemain dengan deresssnya. Hikhikhik.
Pastu orang suruh masuk dalam rombongan bawak hantaran , terus.....
'Eh taknaklah , sopan teramat sangat niiii...' *sambil senyum senyum siput*
Padahal kau takut tersadung kaki terpijak kain kau yang mengurai tu kannnnn.... ^_^v


Yang kau tu kenapa tangan dekat ketiak haaaaa ?? Hadoiiii....
Ni mesti kes nak curik curik bau tangan lepas pegang kat tiak kan bie kannn... Eeeeuuwwww.
 Larikkk !! Jom selamatkan diri sebelum kene penampo dengan telinga diaaaaaa. Larikkkk !!
Ampun bie ! Syg main main jeeeee. HARHARHAR !!
*mamposss aku ni kanggg*


Yang ini dah takde kaitan dengan wedding tadi eh eh eh , tidak sama sekali.
Laaaaaaa ni kita dah sampai Korea ye semua. Mihmihmih.
*terus lagu oppa gangnam style berkumandang*
Tak percaya ? Wehhhh ! Asal tak caye pulakkkk.
Tak nampak ke tu makanan Koreaaaaaa. Y_________Y
Okay okay aku tipu  ni dekat Food Republic Pavilion.
Nama makanan ni ialah Spicy Rice Cake , mantoppp ! Pedasssshhhhh.
I loikeeee !! Rasa macam tak puas je makan haritu. Pfttt.
*mana nak puas , makan pon kongsiii. Eh ?? Hewhewhew*
Tapi bukan pasal makan yang aku nak tekankan ni sebenarnya.
Yang aku nak cakappppp......


Aku dah tengok cerita Lagenda Budak Setan 2 'Katerina' , HAHAHAHA !!
Gelak pon da seropa setannnn daaaaa , =_="
Kalau tanya berapa star aku nak kasi untuk cerita ni. Hurmmmm. Maybe 3.5/5 star kotttt.
Bukan aku tak suka cerita melayu , bukan eh bukannnn ehhhhh.
Tapi entahla , aku tak rasa best macam Lagenda Budak Setan 1 tu.
Rasa macam hambar , rasa macam kosong jeeee.
Maybe rasa tu tak sampai sebab Maya Karin kot tunjang utama dia. EHHH ???
Takkan kot ?? Ke sebab Farid Kamil dah kawen ??? EHHHHH !!
Tapi part yang fefeeling lebeyh masa anak Kasyah tu................dengan abg dia tu..................
Haaa nak tau sambungan pergilah tengokk !! Takkan semua aku nak suap. Piiiraaaahhhh. :P
*tak sabar nak tengok LBS 3 'Kasyah' , trailer dah macam syiokkk*
Sekian sahaja untuk petang ni. Nanti aku sambung lagi.
Babaiiii semua.


p.s : boss ooo boss , bila aku nak pegi bertanya. dia on call. tak pasal aku terbukak dashboard. *salahkan boss*


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah