Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, December 13, 2012

Woooo , header baru !! Ohlalaaaa. :P

Assalamualaikum & Hello.

Amacam header baru blog aku ni ?? Comey tak ??
Comey kannn kannn kannn~
Akhirnya dapat jugak tukar header. Fuhhh !! *muka lega*



Ini header baru , alaaa yang macam korang nampak kat atas tu sekarang ni laaa.
Okay ke tak ?? Cepat cakapp !! :D


Yang ini yang lama. So which one is better ?
Just leave your comment at the box down there. Mekasihhhh yaaa. :D
Babaiii !! Nak pergi makangg. Laporrrr.
Love ya , muah !


p.s : sabtu ni buah hati ada tournament futsal dekat Putrajaya , nak ikut ke tak nak ???


xoxo


8 comments:

  1. dua2 nice.. :) seperti tuan blog..

    ReplyDelete
  2. Hihi , auch jangan puji. Kembang kempis da hidung ni @izfanora :P

    ReplyDelete
  3. Alaaa kenape awak suke yang tu makcik ? Kite suke yang baru. Hahahaha

    ReplyDelete
  4. Xpe mkcik.. Ikot mne yg awk suka tau :)

    ReplyDelete
  5. Hihi , baiklah macik. Nanti kalau rajin tukar header baru pulak. :D

    ReplyDelete
  6. dua dua cantik..
    tapi yg skrg nih bonus ada gmbr..
    lebih menyerlah..

    :)

    ReplyDelete
  7. Hihi kan dayah kannnnn~ Yang ni ade gambar barulah tomey tomey kann. :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah