Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, January 8, 2013

Felinna Vitamin C Plus Collagen.

Assalamualaikum & Hello.

Nak jadi putih gebu , nak kulit sekata , nak kulit tegang & anjal. Semua pun aku nak !!
Tapi duit taknak keluar. Ehhh gila kedekut ko ni. HIHIHI. Tak....tak....tak....gurau je.
Lately ni aku banyak dengar and terbaca testimonial pasal product.......

FELINNA VITAMIN C PLUS COLLAGEN


Nampak macam sangat ohsem je product ni , lalu terus aku ajukan soalan dekat mama.
Sebab mama pon user product ni. So far aku tengok muka mama okay je.
Takde pula rashes ke jerawat batu ke jeragat ke apa apa jela. Fuhh mesti selamat punya product ni.
Maka dengan itu aku telah pon membuang perasaan sayang duit tu dengan mengorder 2 kotak terus. :P
Kebetulan pula kawan mama jual product ni , so senanglah untuk aku dapatkan stock later on. Weee !!


Dalam 1 kotak ni ada 30 kapsul.
Pendek kata ngam ngam untuk sebulan (kalau korang guna cara pengambilan no 2 , sila rujuk bawah).

2 CARA PENGAMBILAN PRODUCT :

1. Makan 2 biji sehari.
Kalau korang ada duit lebih bolehla guna cara ni.

2. Makan 1 biji sehari.
Kalau korang ni jenis berjimat cermat bolehlah guna cara ni.

HARGA:
SEMENANJUNG - RM85
SABAH/SARAWAK - RM90
(FREE POSTAGE)

Reg. No: ULUKM/1542/12
Halal Ref. No: 150127-PR

Currently aku tengah tunggu untuk Felinna Vitamin C Plus Collagen ni berada dalam genggaman. HIHIHI
Tak sabar nak makan , manalah tahu kot kot dapat putih gebu cam Adira tu. Mihmihmih.
Barulah boleh kena dukung dengan Aaron Aziz. EHH ! Ape kene mengena woii.
Nanti bila aku dah cuba and nampak perubahan , aku bagitahu korang eh.

 For more information about Felinna , bolehla tanya kawan mama kita ni (sms) :

Nonie - 0176419979.

Cubalah try sebut nama Nadia anak Nora , kot kotlah kawan mama ni baik nak bagi korang diskaun. :P


p.s : kalau kulit macam dayang senandung , agak agak boleh putih tak ??


xoxo


1 comment:

  1. afterward exposure to garish intelligent, the
    Transmission channel is raise the rate of flow of your profligate circulation and help to alleviation the Tinnitus painfulness.
    These treatments could take Newport nothingness Festival, is just what
    you opine of when you think of the vapours.

    Look at my blog post - ringing ears causes
    my website > bioflavonoids and tinnitus

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah