Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, January 29, 2013

Korean Drama : I Miss You.

Assalamualaikum & Hello.

Siapa dekat sini yang minat Korea menggila babeng ? Sila raise your hands up. ^_^v
Aku ni bukanlah fanatik K-Pop tapi kalau Korean drama , memang aku layan.
*maaf bukan pengaruh setia hujung nyawa*
Bayangkan aku boleh habiskan my whole day depan laptop/tab semata menghadap Korean drama. Pfffttt !
Lepas tu berjejeh air mata , bengkak bengkak biji mata. HARHARHAR.
Tapi itulah rutin harian aku daripada zaman study dekat UiTM Seri Iskandar lagi.
Bukan salasilah Korean Drama & Aku yang aku cuba ceritakan. Tapiiiiii.....

Sebuah Korean drama baru , yang baru je ditayangkan dekat TV9 semalam.
Tapi aku tak sempatlah pulak nak tengok from what time and hari apa je yang ada.
Sebab aku dah tengok dekat Viki.Com.
Aku dah layan sampai episode 15 , kat tv baru nak keluar. Ish ish ish.


Antara barisan pelakon dalam drama ni ialah :







Sinopsis : Credit to Viki.Com

Jung Woo has never forgotten his first love, Su Yeon, whom he fiercely protected from bullies while they were in high school. But an accident separates the two, and Jung Woo grows up to become a homicide detective while Su Yeon is a fashion designer. Fate brings them back together in adulthood, but she is already in another relationship. Can they have a second chance at love or are they destined to lose each other a second time?

Kepada yang takde laptop tapi ada android , still boleh tengok drama ni.
But first off all korang kene pergi Play Store korang.
Just search for 'Viki' , nanti akan keluar application Viki.


Choose Viki - TV,Movies & Music tu then akan terkeluarlah button Install.

Lepas je korang Install , korang bolehla login Viki guna ID Facebook korang or create new ID.


TADAAA !! Tengoklah korang. Total episodes ada 21.
Aku ada lagi 6 episodes je lagi sebelum habis. HIHIHIHI.
Selamat mencuba dan selamat mendownload.
Love ya people. Thanks for your time.


p.s : habes budak ofis aku yang sorang tu pon berjangkit tengok cite ni. :P


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah