Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, January 2, 2013

Welcome 2013 , Bye Bye 2012.

Assalamualaikum & Hello.

Alhamdulillah , 2012 dah selamat meninggalkan kita dan selamat datang 2013.
Macam macam yang dah jadi dalam tahun 2012 ni.
Ada happy , ada sedih , ada suka , ada duka. *bak kata Astro macam macam ada*


Diharapkan tahun 2013 ni membawa banyak kegembiraan pulak.
Diharapkan jugak apa yang aku plan untuk tahun ni akan berhasil. Aminnnn !!
Orang kata "Tahun Baru , Azam Baru" , dan begitu jugak aku.
Azam tahun ni nak kumpul duit banyak banyak , so boleh kawen cecepat. Haaaaa. :D


Haaaa ni dah apekes ni ?? Kenapa pulak buah hati aku main masak masak malam new year oiiii ???


Ni semua gara gara si kecik ni ajak dia mainlah.
Takkan buah hati aku gila nak main masak masak sorang sorang. HIKHIKHIK.
By the way , this is how we celebrate our new year.
Lepak rumah makcik aku , tolong setel goodies bags tuk wedding kezen aku.
Then tengok bunga api , MERIAH KANNN !!
Siap ada exchange gifts , anniversary & birthday celebration tauuuu.
Tapiiiii takde gambar sebab battery aku yang weak malam tu. Bukan battery Tab. HEWHEWHEW.


Happy new year from US , may this year brings more happiness to US insyaAllah.
Doa doakan ktorg semua yeee kawan kawan.
Babaiiiii. Love ya people.
Thanks for your time.


p.s : again , wordless wednesday jadi entry panjang jela jela. :P


xoxo


4 comments:

  1. duit???? errr duit mainan ade lah.. nak?? hihihi :P

    ReplyDelete
  2. Kite nak duit monopoly+saidina+jutaria. Gerenti kayo rayo !! :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah